کد خبر: ۷۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با محوریت ایده پردازی و خلق محصول در شهر شیراز برگزار شد.
موسسه کوثر حاصل تفکر پیشکسوتان نظام بانکی و نخبگان جوانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در این همایش گفت: اقتصاد کشور با چالش هایی مواجه است و گذر از این شرایط سخت اقتصادی به همکاری و همدلی همه مردم نیاز دارد.
عضو هیئت مدیره موسس اعتباری کوثر با اشاره به قیام  15 خرداد 1342 و نقش مهم و موثری آن درشکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی افزود:قیام تاریخی 15 خرداد مقدمه ای بر شکل گیری انقلاب اسلامی بود. برای به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی ایران، ایستادگی و تلاش های فراوان صورت گرفته و خون دل ها خورده شده است. اکنون وظیفه ما حفظ و صیانت از انقلابی است که حاصل ایستادگی و آزادگی همه مردم ایران می باشد.
سرپرست موسسه اعتباری کوثر با اشاره به تقارن هشتمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری کوثر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان داشت: نخبگانی از جامعه به همراه پیشکسوتان نظام بانکی و جوانان با انگیزه، موسسه ای را بنا نهادند که هم اکنون به درخت جوانی تبدیل شده است و می تواند با بانک ها و موسسات اعتباری با سابقه در سیستم بانکی کشور رقابت نماید.
 فهیمی پور تاکید کرد: وجه تمایز موسسه اعتباری کوثر با سایر رقبا خلق محصولات جدید است.
مصطفی امجدیان معاون بازاریابی و امور استان ها در این همایش گفت: نام امام خمینی (ره) در تاریخ جمهوری اسلامی ایران‌ به عنوان یک خورشید تابنده همواره می درخشد و آشنایی و عمل به سیره امام راحل رمز قوام و ماندگاری نظام اسلامی است.
 امجدیان افزود: کمیته علمی پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی در راستای ایده پردازی و خلق محصول، با پذیرش و بررسی اولیه ۱۵۰ ایده توانست ۳۰ ایده را نهایی نماید و از میان ایده ها پس از بررسی، ۴ ایده که قابلیت اجرایی شدن در موسسه را دارند تائید نمود که این ایده ها در همایش ارائه و بررسی شدند.تمرکز بر طراحی مدل بهینه ترکیب منابع و میزان جذب آن از محورهای اصلی این همایش بود مورد تاکید قرار گرفت.
امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی گفت: پیش بینی ها حاکی از آن است که توسعه و موفقیت کسب و کارها در گرو ارائه خدمات نوین و تولید محصولات متنوع است، لذا عملکرد بازاریابی و کارشناسان بانکی به سمت تخصصی تر شدن وظایف پیش می رود.
اسعدی تصریح کرد: بانکداری، صنعتی است که بر مبنای تجهیز و تخصیص منابع شکل گرفته است. در بانکداری نوین، بانک و موسسه ای پیشرو و موفق خواهد بود که خدمات گسترده و جذابی را به مشتریان خود ارائه نماید.
 معاون فاوا و برنامه ریزی افزود: درآینده ای نزدیک کارکرد شعب تغییر خواهد کرد. بانک ها و موسسات اعتباری با طراحی محصولات ویژه برای  مشتریان، به سمت بانکداری اختصاصی پیش خواهند رفت.
آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گفت: هر ساله بهمن ماه یادآور سخت کوشی مدیران و کارکنان کوثر برای شکل گیری و اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه کوثر از بانک مرکزی است.
 محمدی تصریح داشت: در مرحله گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی مدرن ، دانش و مهارت کارشناسان بسیار اثر گذار است و باید متخصصان و کارشناسان روابط عمومی خود را مجهز به مهارت تولید ویدئوی های زنده در تبلیغات موبایلی نمایند.
سید محمد اکبرالسادات معاون اعتبارات و تسهیلات گفت: ابزارهای اعتباراتی همواره به بازاریابی کمک خواهد نمود. به عنوان نمونه وصول مطالبات یک فرآیند بازاریابی است و محصولات اعتباری لزوماً با هدف تخصیص منابع ارائه نمی شود بلکه می تواند با هدف نفوذ در بازار و جذب منابع مورد استفاده قرار گیرد.
 اکبر السادات افزود: با عنایت به شرایط ویژه اقتصادی کشور، نوسانات بازارهای کالا، خدمات و بازارهای مالی، لزوماً انعطاف پذیر بودن استراتژی ها، خط مشی ها و فعالیت هالی عملیاتی امری اجتناب ناپذیر است و تغییر در سیاست ها باید متناوباً با تغییر در استراتژی های کلان اقتصادی بالادستی صورت پذیرد. لازمه تداوم هر کسب و کار اقتصادی، اتخاذ تصمیمات مناسب همگام با شرایط ویژه هر زمان است و کارکنان مجموعه های اقتصادی از جمله موسسات اعتباری باید درک مناسبی از این موقعیت خاص داشته باشند.
بر اساس این گزارش در پایان این همایش از مدیران و کارشناسان بازاریابی در بخش های ایده پردازی و خلق محصول ، محتوای ویدئویی برتر و کارشناسان بازاریابی منتخب تقدیر شد.  
•    ایده پردازی و خلق محصول :مصطفی کاشیان،  بهزاد بیرانوند، علی سالاروند و سید حامد فتاحی.  
•    کلیپ و محتوای برتر :امید ستایش فرد ، مجتبی گنجی زاده و مهدی لشگر بلوکی
•    کارشناسان بازاریابی منتخب: حامد ثقفیان، علی قربانی، ابوالفضل شریفی ، محمد فلاح و سعید حق شناس به عنوان نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: