کد خبر: ۷۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
فروش برق‌آسای تمام ۱۱ محصول ایران خودرو در یک ساعت
با اتمام خودروهای پیش فروش شده روز گذشته، ایران خودرو فاز دوم طرح فروش فوری خود را کلید زده است. براساس اعلام شرکت ایران خودرو ، ۲۰درصد تولید روزانه ۱۱ محصول این شرکت از دیروز به صورت اینترنتی و تحویل فوری رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد که ظرف یک ساعت و ربع این محصولات به فروش رسید.
فاز دوم پیش‌فروش ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید آغاز شد
ایران خودرو طرح جدید پیش فروش خودرو را در دستور کار قرار داد.
 با اتمام خودروهای پیش فروش شده روز گذشته، ایران خودرو فاز دوم طرح فروش فوری خود را کلید زده است.
براساس اعلام شرکت ایران خودرو ، ۲۰درصد تولید روزانه ۱۱ محصول این شرکت از دیروز به صورت اینترنتی و تحویل فوری رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد که ظرف یک ساعت و ربع این محصولات به فروش رسید.
در این طرح فروش خودروهای پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو پارس، سمند، رانا و پژو ۲۰۶ در فروش فوری عرضه شد که تا پیش از آغاز سال ٩٨ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.
سن بالای ۱۸ سال برای خریداران و عدم خرید خودرو از ایران‌ خودرو طی ۱۸ ماه گذشته از جمله شرایط تعیین شده برای خرید محصولات این گروه خودروسازی است و متقاضیان با ثبت هر کد ملی می‌توانند فقط یک دستگاه خودرو را خریداری کنند. فروش فوری محصولات ایران‌خودرو فقط به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و هیچ سهمیه‌ای برای نمایندگی‌ها در نظر گرفته نشده است.
استقبال از این طرح سبب شد تا امروز ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای در قالب فاز دوم این طرح دو خودرو با قیمت‌های جدید و حاشیه بازاری عرضه کند.
در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: ثبت نام درروز دوم از این طرح مطابق جدول ذیل و از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۱۲/۹۷ آغاز خواهد شد و امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود. لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول پیوست بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است.
 جدول زیر قیمت خودروهایی که در قالب این طرح پیش فروش می‌شوند را نشان می‌دهد.

فاز دوم پیش‌فروش ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید آغاز شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار