کد خبر: ۷۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
طلا گرمی ۴۲۵ هزار تومان
کشتی آرای به رفتار خارج از انتظار بازار اشاره کرد و گفت: بازار سکه و طلا بر خلاف پیش‌بینی‌ها نسبت به تمدید مهلت ایران برای عضویت در FATF واکنش مثبت نشان نداد.
رفتار عجیب بازار سکه در اولین روز هفته

کشتی آرای به رفتار خارج از انتظار بازار اشاره کرد و گفت: بازار سکه و طلا بر خلاف پیش‌بینی‌ها نسبت به تمدید مهلت ایران برای عضویت در FATF واکنش مثبت نشان نداد.

رییس کمیسیون تخصصی سکه وطلا با بیان این مطلب گفت: امروز دربازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با ۱۴ دلار کاهش قیمت به ۱۳۲۸ دلار رسید و برخلاف پیش بینی ها بازار واکنش مثبت به تمدید مهلت ایران برای عضویت در FATF واکنش مثبت نشان نداد و قیمت ها نسبت به هفته گذشته افزایش یافت. 

وی تصریح کرد: امروز در بازار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۴میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۴میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز با ۵هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه گذشته به ۸۳۰ هزار تومان رسید و داد و ستد شد. 

 برخی صرافان نیز معتقدند بلاتکلیفی پالرمو سبب شده است بازار واکنشی نسبت به تمدید مهلت ایران برای پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف نشان ندهد. 

وی درباره میزان حباب سکه گفت: حباب سکه همانند روزهای گذشته برابر با ۳۷۰هزار تومان است.

وی بیان کرد:‌هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت از یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۴۰هزار کاهش یافته و هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز اکنون ۴۲۵هزار تومان داد و ستد می شود. 

وی اضافه کرد: به نظر می رسد در ادامه روز شاهد نوسانات جدی رو به صعود قیمت ها باشیم. 

کشتی آرای عنوان کرد: داد و ستدها روال خود را دارد اما سکه های تمام بهار آزادی تقریبا با خرید کمتری مواجه هستند.

برچسب ها: سکه ، بهار آزادی ، قیمت طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار