کد خبر: ۷۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
در سال حمایت از تولید کالای ایرانی، بانک تجارت استان اردبیل رتبه نخست بانکهای دولتی و خصوصی استان را در شاخص رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر از آن خود کرد.
رتبه نخست بانک تجارت اردبیل در اعطای تسهیلات اشتغال فراگیربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، حسین باقرلو مدیر شعب این بانک در استان اردبیل با اشاره به سهمیه 352 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده برای بانک تجارت در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر گفت : در راستای عمل به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، بانک تجارت اردبیل از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت 340 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر از محل بندهای الف و ب تبصره 18 قانون بودجه سال 97 رتبه اول بانکهای دولتی و خصوصی را در این بخش کسب کرده و 96 درصد سهمیه در نظر گرفته شده برای اعطای این تسهیلات را محقق کرده است.
وی تاکید کرد: اولویت بانک برای پرداخت این تسهیلات با رویکرد مناطق کمتر توسعه یافته بوده و از بین طرح های معرفی شده مجموعا 8 طرح از تسهیلات این بانک بهره مند و زمینه اشتغال 73 نفر از هموطنان فراهم شده است .
باقرلو به اقدامات این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: بانک تجارت در حوزه حمایت از این بنگاه ها بین بانکهای استان حایز رتبه نخست شده و 18 طرح کوچک و متوسط را با پرداخت بیش از 854 میلیارد ریال تامین مالی کرده است .
مدیر شعب بانک تجارت از پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط این بانک از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج ، بانک تجارت پرداخت این تسهیلات را با سرعت عمل ویژه مورد توجه قرار داده و از ابتدای امسال 1400 نفر از زوجهای جوان استان با تسهیلات بانک تجارت جشن ازدواج خود را بر پا کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: