کد خبر: ۷۱۹۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات در راستای همکاریهای بانک حکمت ایرانیان در نیل به اهداف خدمت رسانی به متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور توفیق بخشیدن به امر تولید و بهبود معیشت مردم از دکترعسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان قدردانی بعمل آورد.
تقدیر دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات از بانک حکمت ایرانیانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات در راستای همکاریهای بانک حکمت ایرانیان در نیل به اهداف خدمت رسانی به متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور توفیق بخشیدن به امر تولید و بهبود معیشت مردم از دکترعسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان قدردانی بعمل آورد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
2
سلام یک ماه جان کندم برا سه تومن حقوق. طی دو مرحله یکبار 1ملیون و400هزارم مسدود شد. بعد برداشت شد. دوباره 1و400 مسدود شد. جمعا 2ملیون و800 هزار. خدای محمد براتون نسازه به حق مرتضی علی. شب یلدا به خاطر شما نمیتونم دو کیلو میوه بخرم. فردا هم میرم میگن ببخشید اشتباه شده. خدا برا باعث و بانی نسازه
علیرضا اللهیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
کسر شدن اقساط اسفند 98و فروردین99وام ازدواج از فیش حقوقی که به دستور دولت نباید کسر میکردن ممنون میشم پیگیری کنید
هادی مخیری شماره ملی ۴۰۷۳۶۶۸۵۹۵
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید
نمیدونم این پیامم مثل بقیه پیگیری هایی که کردم نتیجه نمیده یا بالاخره یکی پیدا میشه صدای ما رو بشنوه
بنده در نیروهای مسلح مشغولم و تعدادی از سهام بانک حکمت رو مثل بقیه همکاران برامون خریدند که بعد از ادغام بانک حکمت با سپه ارزش روز سهام رو که حدودا ۵ میلیون تومان بود براشون واریز کردن و بنده در اون زمان حسابم مسدود بود و واریز نشد بعد مدت کوتاهی که رفع انسداد شد متاسفانه هرچی پیگیری میکنم از هر طریقی میگن فقط از طریق تلفنی میشه پیگیری سهام رو انجام داد که یه تا شماره تماس دادن اونام ۵ ماهه من دارم تماس میگیرم اصلا معلوم نیست سر کاریه چیه کلا مشغوله میشه مگه تو ۵ ماه همیشه این تلفن ها مشغول باشه ممنون میشم اگه پیگیری کنین
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
سه سال پیش مبلغ ۲۸ میلیون با سود بالا بهم وام دادند، ۱۴ میلیون هم تا قسط آخر قرار شد در حسابم مسدود شود. الان که اقساط به اتمام رسیده یک ماهه که مسدودی ۱۴ میلیون را باز نکردند هیچ، مبلغ ۱۵ میلیون هم که داخل حسابم بود را نیز مسدود کردند.
به هر شعبه ای هم مراجعه میکنم میگن به ما مربوط نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر: