کد خبر: ۷۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
عباس معمارنژاد در گردهمايي مديران و سرپرستان شعب بانك صنعت و معدن با تأكيد بر نقش ارزنده اين بانك تخصصي در عرصه توليد كشور بيان داشت: روند همگام سازی با سيستم هاي به روز بانكداري توسعه اي در بانك صنعت و معدن چشمگير است.
نقش ارزنده بانك تخصصي در عرصه توليد كشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، عباس معمارن‍ژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در اين گردهمايي با اشاره به اجراي سيستم بانكداري متمركز (Core Banking) در بانك صنعت و معدن اظهار داشت: اين بانك يك بانك توسعه اي- تخصصي است و ضرورت دارد همزمان با اجراي سيستم متمركز بحث چابك سازي و بازمهندسي فرآيندها، اصلاح مدل كسب و كار و اجراي مدل بانكداري توسعه اي- شركتي اجرايي شود كه خوشبختانه در اين بانك به اهتمام مدير عامل و مديران ارشد بانك با جديت دنبال مي شود.
وي افزود: امروزه بانك ها با عوامل مختلفي از جمله انتظارات مشتريان، توقعات سپرده گزاران، روند قانونگذاري، پيشرفت سريع تكنولوژي و افزايش جمعيت متقاضي خدمات متنوع بانكي مواجه هستند كه بايد همگام با تمامي بانك ها در سراسر جهان فضايي ايجاد كنند تا هر فرد بتواند از خدمت مورد نياز خود استفاده كند.
وي همچنين از سه ناترازي موجود در نظام بانكي ياد كرده و افزود: در سيستم بانكي كنوني شاهد ناترازي دارايي-بدهي هستيم به طوريكه بانك ها داراي بدهي مشخص اما دارايي هاي خارج از دسترس هستند و فقط 60 تا 70 درصد دارايي آنها درآمدزا مي باشد.
ناترازي درآمد-هزينه و ناترازي نقدينگي و وجوه بانكي معضلات ديگري است كه بانك ها با آن روبرو هستند و لازم است هر چه سريع تر براي رفع آن چاره انديشي شود.
همچنين در حاشيه اين برنامه، از خط مشي كيفيت، منشور اخلاقي و وب سايت جديد بانك صنعت و معدن رونمايي شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: