کد خبر: ۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
جلسه هم اندیشی روسای شعب مدیریت شعب استان های غرب کشور بانک ایران زمین با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص عملکرد ده ماهه شعب برگزار شد.
جلسه هم اندیشی روسای شعب مدیریت شعب استان های غرب کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: بمنظور انسجام و وحدت بین مسئولین درراستای نیل به اهداف تعیین شده منابع جلسه ای با حضور مدیر شعب استان های غرب کشور با روسای این مدیریت تشکیل شد.
سلیمانی مدیراستان در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شعب در بخش های تجهیز منابع و وصول مطالبات اظهار داشت: در این جلسات نقطه نظرات و اهداف بانک تشریح می شود بنابراین وظیفه روسای شعب است تا نکات لازم و ضروری را به زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده تا کارکنان از دیدگاه ها و اهداف بانک مطلع شوند.
سلیمانی با ارائه آماری از عملکرد شعب ابراز امیدواری کرد که در راستای جذب منابع و وصول مطالبات معوق در اسفند ماه نیز با تلاش و پشتکار همکاران بتوان به اهداف تعیین شده دست یافت.
مدیراستان همچنین به لزوم ارتقا سطح ارائه خدمات به مشتریان و استفاده روز افزون از خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک اشاره کرد و تلاش حداکثری کارکنان به منظور موفقیت بیشتر را خواستار شد.
پوشش مناسب دستگاههای خود پرداز، تلاش بر اجرای دقیق طرح های بانک وشناسایی جامعه هدف درخصوص جذب مشتریان کلان حقیقی و خصوصا حقوقی ازجمله شرکتهای خصوصی از جمله مطالبی بود که در این جلسه توسط سلیمانی ارائه شد.
در پایان مراسم مدیراستان در نشستی صمیمی مسایل و مشکلات شعب و همکاران را یادداشت نموده که در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات اقدام نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: