کد خبر: ۷۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
در ادامه بازدیدهای استانی مدیران ارشد بانک ، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران ستاد مرکزی به استان بوشهر سفر کردند.
طراحی محصولات متنوع بانکی رمز موفقیت در فضای رقابتی استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت با حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و کارکنان  شعبه بوشهر دیدار کرد.
رئیس هیئت مدیره بانک دی با حضور در شعبه بوشهر، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران این شعبه در خدمت رسانی به ذینفعان با اشاره به ظرفیت های تجاری منطقه دریایی استان بوشهر گفت: با توجه به پتانسیل های منطقه دریایی بوشهر این استان از ظرفیت های مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری برخوردار است که با برنامه ریزی هدفمند می توان زمینه جذب منابع ارزشمندی را برای بانک فرآهم کرد.
وی با بیان این که یکی از عوامل مهم در افزایش بهای خدمات بانکی و تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها، قیمت تمام‌شده پول در سیستم بانکی است گفت: بانک دی در سال جاری موفق شد علاوه بر عملکرد موفق در جذب منابع، قیمت تمام شده پول را نیز کاهش دهد به گونه ای که با کسب رتبه دوم از نظر شاخص رشد منابع ریالی در بین بانک های بورسی در تحقق هدف کاهش بهای تمام شده پول گام موثری بردارد.
رئیس هیئت مدیره بانک دی  یکی از رموز موفقیت بانک دی در فضای رقابتی را طراحی خدمات و محصولات متنوع برشمرد و تصریح کرد: ارائه خدمات و محصولات جدید مبتنی بر نیازهای روز مشتریان باعث دوام و بقای بانک در فضای رقابتی می شود و بر اعتبار آن می افزاید.
سهم دینی با تاکید بر این که یکی از مهم ترین رسالت های بانک دی خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، یادآور شد: مجموع تلاش های همکاران در دستیابی به سودآوری پایدار زمینه ارائه خدمات مطلوب تری را برای جامعه هدف فراهم می سازد و انتظار می رود تمامی همکاران شعب برای تحقق این هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.
کارکنان شعبه بوشهر نیز در یک نشست صمیمی به بیان نقطه نظرات و ارائه برخی پیشنهادها در خصوص شیوه های کاربردی برای اثربخشی بیشتر فعالیت های شعب پرداختند.
در پایان این دیدار، رئیس هیئت مدیره بانک دی ضمن قدردانی از عملکرد  مثبت  کارکنان و شعبه به مناسبت بزرگداشت روز زن با اهدای شاخه گل از دو همکار خانم شعبه تقدیر به عمل آورد.
همچنین در جریان این سفر ،رئیس هیئت مدیره بانک دی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر دیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین تشکری در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات مطلوب بانک دی و تعامل موثر کارکنان شعبه بوشهر با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای همکاران بانک دی در راستای ارزش آفرینی و خدمت رسانی به ذینفعان آرزوی توفیق کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: