کد خبر: ۷۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
از زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، تاکنون زنان زیادی این میلیاردر آمریکایی را به سوء استفاده جنسی متهم کرده‌اند. در ادامه فهرستی از این زنان را می خوانید:
همه زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده‌اند + تصاویر
با گذشت یک سال و نیم از زمانی که تعدادی از زنان برای نخستین بار جرأت یافتند تا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم کنند، بار دیگر پس از متهم شدن رئیس جمهور آمریکا به سوء استفاده جنسی از سوی «آلوا جانسون» رئیس ستاد انتخاباتی او، این مسئله مجددا در هفته اخیر مورد توجه قرار گرفت.

جانسون روز دوشنبه شکایت نامه‌ای را علیه دونالد ترامپ تنظیم کرد و نوشت: من خیلی زود احساس کردم به من بی حرمتی شده است؛ زیرا انتظار چنین چیزی را نداشتم و چنین چیزی را هم نمی‌خواستم. (بیشتر بخوانید)

او این شکایت نامه را پس از گذشت بیش از یک سال از به راه افتادن جنبش «من هم» تنظیم کرد. در جنبش من هم یا "me too" بسیاری از زنان جرأت یافتند از افراد قدرتمند و صاحب نامی که آن‌ها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند، شکایت کنند.

اما جانسون تنها زنی نیست که از سوی ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفته است. در زیر فهرستی از همه زنانی که رئیس جمهور آمریکا را به سوء استفاده جنسی متهم کرده اند، گردآوری شده است:

جسیکا لیدز: وی پیشتر در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرده بود که زمانی که در سال ۲۰۰۵ در داخل هواپیمایی در کنار دونالد ترامپ نشسته بود، ترامپ او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. او پیشتر یکی از شرکای تجاری ترامپ بود.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

ایوانا ترامپ: همسر اول دونالد ترامپ پس از طلاق از او یک بار از واژه «تجاوز» برای اشاره به ترامپ استفاده کرد. اما پس از آن از این لفظ تهاجمی خود اندکی عقب نشینی کرد و دیگر به آن اشاره‌ای نکرد.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

جیل هارث: او که از جمله شرکای تجاری سابق ترامپ و یک آرایشگر است، پس از ۲۰ سال سکوت پیشتر اعلام کرد که ترامپ او را در سال ۱۹۹۳ در عمارت اعیانی اش در مارالاگو مورد آزار جنسی قرار داده است.

کریستن آندرسون: او که در عرصه مدلینگ به فعالیت می‌پردازد، پیشتر اعلام کرده بود که دونالد ترامپ در دهه ۱۹۹۰ او را در یک کلوب در منهتن نیویورک مورد آزار جنسی قرار داده است.

لیزا بوین: وی مدیر عامل یک شرکت مواد غذایی بود و پیشتر اعلام کرد که در سال ۱۹۹۶ صحنه‌ای را دیده است که در آن دونالد ترامپ در حال سوء استفاده جنسی از زنان در داخل یک رستوران بوده است.

کتی هلر: او پیشتر اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۷ در عمارت اعیانی اش در مارالاگو در یک مراسم که به مناسبت روز مادر تدارک دیده بود، او را مورد آزار جنسی قرار داد.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

تمپل تاگارت: بانوی شایسته یوتای آمریکا پیشتر اعلام کرد که در سال ۱۹۹۷ دونالد ترامپ دو بار (یکبار در برج ترامپ و بار دیگر در مراسم بانوی شایسته آمریکا) از او سوء استفاده کرد.

ماریا بیلادو: بانوی شایسته سابق ورمونت آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۷ به طور ناگهانی وارد اتاق پرو شد که در آن تعداد زیادی دختر شایسته در سنین ۱۵ تا ۱۹ ساله در حال تغییر لباس خود بودند.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

کارنا ویرجینیا: او که مربی یوگاست، پیشتر اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۸ زمانی که منتظر یک تاکسی در خیابانی در نیویورک ایستاده بود، او را مورد آزار جنسی قرار داد.

بریجت سالیوان: بانوی شایسته سابق نیوهمپشایر آمریکا پیشتر اعلام کرد که دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۰ وارد اتاق پروی شد که دختران شایسته در آن در حال لباس پوشیدن بودند.

تاشا دیکسون: بانوی شایسته آریزونا پیشتر اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۱ در حالی که شرکت کنندگان در اتاق پرو در حال لباس پوشیدن بودند، وارد اتاق آن‌ها شده است.

ملینا مک گلیوری: وی پیشتر اعلام کرد در سال ۲۰۰۳ دونالد ترامپ او را در عمارت اعیانی اش در مارالاگو مورد آزار جنسی قرار داده است.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

جنیفر مورفی: این بازیگر آمریکایی که هم اکنون ۳۹ سال دارد پیشتر دونالد ترامپ را به آزار جنسی در سال ۲۰۰۵ متهم کرد.

راشل کوکز: او که به عنوان منشی در شرکت املاک و مستغلات ترامپ کار می‌کرد پیشتر گفت ترامپ در سال ۲۰۰۵ او را مورد آزار جنسی قرار داده است. در آن زمان او ۲۲ ساله بوده است.

ناتاشا استونیوف: این گزارشگر و عکاس آمریکایی پیشتر گفته بود که در سال ۲۰۰۵ که برای مصاحبه از دونالد ترامپ به عمارت اعیانی اش رفته بود، ترامپ او را مورد آزار جنسی قرار داده و یک حرکت ناپسند در اتاق انجام داده است.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

نینی لاکسونن: بانوی شایسته سابق فنلاندی پیشتر اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ او را مورد آزار جنسی قرار داده است. لاکسونن در آن زمان ۲۰ ساله بود.

جسیکا دراک: یک بازیگر فیلم‌های مستهجن اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ او و دو نفر از دوستانش را حتی با وجود مخالفت آنها، مورد آزار جنسی قرار داده است.

سامانتا هولوی: بانوی شایسته سابق کارولینای شمالی اعلام کرد ترامپ در سال ۲۰۰۶ هم وارد اتاق پرو دختران شایسته شده است.

سامر زوروس: وی پیشتر اعلام کرد که دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۷ او را در برج ترامپ و در یک هتل در لس آنجلس مورد آزار جنسی قرار داده است.

فهرست همه زنانی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند+ تصاویر

 

کاساندرا سیرلس: او که دختر شایسته سابق واشنگتن است اعلام کرد دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۳ در مراسم بانوی شایسته آن سال چندین بار از او سوء استفاده کرده است. وی حتی گفت که دونالد ترامپ او را به هتلش هم دعوت کرد.

شایان ذکر است، ترامپ در سال ۲۰۰۶ هم با «استورمی دنیلز» یک بازیگر زن فیلم‌های مستهجن رابطه غیراخلاقی داشت. ترامپ برای پنهان نگه داشتن رابطه نامشروع خود به این زن حق السکوت پرداخت کرده بود.

این در حالی است که کاخ سفید و دونالد ترامپ تاکنون بار‌ها این اتهامات را تکذیب کرده اند. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید هم پیشتر همه این زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، دروغگو نامید. رئیس جمهور آمریکا حتی پیشتر در اظهاراتی زشت و ناپسند اعلام کرده بود این زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، آنقدر هم جذاب نبوده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار