کد خبر: ۷۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دستمزد کارگران در سال ۹۸ و نحوه توزیع بسته حمایتی دولت توضیحاتی داد.
آخرین اخبار از افزایش حقوق و توزیع بسته حمایتی دوم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دستمزد کارگران در سال ۹۸ و نحوه توزیع بسته حمایتی دولت توضیحاتی داد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم اندیشی مشاور امور زنان و خانواده و بانوان مدیر کل ستادی و سازمان‌های تابعه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است نظرات مختلفی درباره ساعت معیشتی و حداقل دستمزد وجود داشته باشد و ما به همه نظرات احترام خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه مرجع تصمیم گیرنده نهایی شورای عالی کار است، ادامه داد: ما برای تصمیم گیری در شورای عالی کار، کمیته‌ای را به عنوان کمیته دستمزد معین کرده‌ایم.

شریعتمداری گفت: در زمینه دستمزد مذاکرات خوبی انجام شده است و در کلیات تفاهم وجود دارد که ما بتوانیم یک ارتباط منطقی بین حداقل دستمزد و میزان حداقل ساعت معیشت خانوار به وجود آوریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تلاش هستیم ارتباطی بین میزان دستمزد و تورم به وجود آوریم و جزء ثابتی را در افزایش دستمزد معین کنیم که فاصله حداقل و حداکثر دستمزد را تا حدودی منطقی‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط طبقات پایین جامعه را بیشتر مورد حمایت قرار خواهیم داد، گفت: در مورد میزان و اندازه دستمزد باید بحث‌ها ادامه یابد و در شورای عالی کار به تصویب برسد و امیدواریم این تصویب به درازا نکشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دستور رئیس جمهور برای توزیع یک مرحله بسته حمایتی دولت دیگر برای مددجویان ابلاغ شده و تأمین منابع باید با توجه به مقتضیات مالی سازمان برنامه انجام شود.

شریعتمداری گفت: به محض تأمین منابع فورا توزیع می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا آخر سال انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار