کد خبر: ۷۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان راهداری اعلام کرد
افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفندماه سال جاری مد نظر قرار می‌گیرد و این مسئله بر اساس روال هر ساله نرخ بلیت اتوبوس در آستانه ایام نوروز است.
قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ درصد افزایش یافت
قیمت بلیت اتوبوس‌های مسافری بین شهری از ۲۵ اسفندماه سال جاری با رشد ۲۰ درصدی همراه خواهد بود.

عبدالهاشم حسن‌نیا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور - امروز در حاشیه گردهمایی رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفندماه سال جاری مد نظر قرار می‌گیرد و این مسئله بر اساس روال هر ساله نرخ بلیت اتوبوس در آستانه ایام نوروز است.

وی ادامه داد: به همین منظور افزایش ۲۰ درصدی به منظور جبران هزینه‌های اتوبوس‌داران در نوروز سال ۱۳۹۸ اعمال خواهد شد.

به تازگی وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت‌های جدید بلیت اتوبوس‌های مسافری بین شهری اعلام کرده بود که رقم مورد نظر از ۲۵ اسفندماه سال جاری توسط انجمن صنفی مربوطه اعلام می‌شود و هر ساله به دلیل این‌که اتوبوس‌های بین شهری یک طرف از مسیر خود را خالی از مسافر طی می‌کنند، افزایش قیمت با نظارت راهداری اعمال می‌شود و به همین دلیل نیز شاهد افزایش قیمت‌ها در سال ۹۸ خواهیم بود. باید خاطرنشان کرد که پیش فروش نوروزی بلیت اتوبوس‌ها به سه صورت امکان‌پذیر خواهد بود و متقاضیان می‌توانند علاوه بر خرید اینترنتی به دفاتر سطح شهر شرکت‌ها و ترمینال‌های مسافربری مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: