کد خبر: ۷۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
مروری بر مشخصات گلکسی اس ۱۰ پلاس
هرچند قبلا گلکسی‌های سامسونگ متهم به کپی کاری از آیفون می‌شدند، اما ورود گلکسی اس 10 همه این نوع جملات را بر باد داده است.
قاتل آیفون را بیشتر بشناسید

هرچند قبلا گلکسی‌های سامسونگ متهم به کپی کاری از آیفون می‌شدند، اما ورود گلکسی اس 10 همه این نوع جملات را بر باد داده است.

به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ چند سالی طول کشید تا گام‌های خود را در بخش سخت‌افزار محکم کند و حالا می‌توان گفت گلکسی اس 10 به‌صراحت یک گوشی سامسونگی است و کپی از آیفون در خود ندارد.

حتی می‌توان گفت اگر از نداشتن جک هدفون، ناچ مناسب و یا حسگر اثرانگشت آیفون خسته شده‌اید، به سامسونگ و سری 10 می‌توانید پناه ببرید.

سایت theverge دست به بررسی فنی گوشی «گلکسی اس 10 پلاس» زده و نکات زیر را یادآور شده است:

باتری خوب، عملکرد و پرفورمنس بالا، عمر باتری زیاد، سیستم دوربین همه‌کاره و هدفون جک از مزایای گوشی «گلکسی اس 10 پلاس» است و سرعت کم حسگر اثرانگشت، عکس کم کیفیت در نور کم و آپدیت کند نرم‌افزاری معایب آن محسوب می‌شود.

اسکرول گوشی بسیار نرم تعریف‌شده که به خاطر پردازنده قوی و رم بالا است و برای گیم بازی نیز بدون لَگ می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

ویژگی‌های فنی این گوشی به شرح زیر است:

نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن QHD / سه دوربین 12 واید 77 درجه، تله 12 مگاپیکسل 45 درجه و 16 اولترا واید 123 درجه / دوربین سلفی 10 و 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری عمقی / 157.6 در 74.1 در 7.8 میلی‌متر به وزن 198 گرم از جنس سرامیک / پردازنده اسنپ دراگون 855 یا اکسینوس / 8 یا 12 گیگ رم / حافظه تا 1 ترابایت همراه با اسلات برای افزودن حافظه جانبی / باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت / اندروید 9 پای / شارژ بی‌سیم، یو اس بی تایپ سی و جک هدفون

به نوشته این سایت گوشی اس 10 پلاس در بحث دوربین سرتر از پیکسل گوگل است و اگر دنبال بهترین گوشی اندرویدی هستید، می‌توان به گلکسی اس 10 پلاس فکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار