کد خبر: ۷۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
دريافت تسهيلات ارزان قيمت با طرح "کوشان" بانک اقتصادنوينبانک اقتصادنوين با هدف افزايش قدرت خريد و حفظ سرمايه و پس انداز مشتريان و کمک به رونق و شکوفايي چرخه اقتصادي کشور، طرح "کوشان" را معرفي کرد.
دريافت تسهيلات ارزان قيمت، يک روزه و بدون ضامن در شعب بانک اقتصادنوينبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، طرح تسهيلاتي "کوشان" فرصت خوبي را براي سپرده‌گذاران حقيقي و حقوقي اين بانک فراهم کرده تا بتوانند ضمن دريافت سود سپرده، تا 80 درصد مبلغ سپرده خود، بدون نياز به ضامن و در کمترين زمان ممکن تسهيلات ارزان قيمت دريافت کنند. نرخ سود يا کارمزد تسهيلات در طرح "کوشان" متغير بوده و به نسبت نرخ سود سپرده دريافتي توسط مشتري بابت سپرده توديع شده و دوره زماني بازپرداخت تسهيلات بين چهار تا 18 درصد تعيين شده است.
خريد محل کار، خريد خودرو، تأمين سرمايه در گردش، بهسازي و تجهيز ملک (محل کار/ مسکوني)، خريد کالا، ابزار کار و لوازم يدکي و خريد کالا هاي مصرفي بادوام از جمله مواردي است که مشتريان ارجمند مي‌توانند براي انجام آن از تسهيلات طرح "کوشان" بانک اقتصادنوين با شرايط بازپرداخت انتخابي بهره‌مند شوند.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با اين طرح به صفحه طرح کوشان در سايت اصلي بانک اقتصادنوين به آدرس https://www.enbank.ir/kooshaan مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: