کد خبر: ۷۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کارگروه اشتغال استان اصفهان با حضور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مقامات ارشد اقتصادی استان اصفهان با موضوع بررسی عملکرد این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر برگزار گردید.
ابراز رضایت مدیران ارشد اقتصادی استان اصفهان از نقش اشتغال‌زایی بانک توسعه تعاونکارگروه اشتغال استان اصفهان با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سید حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، محسن نیرومند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و تعدادی از مدیران ستادی بانک و روسای دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان با موضوع بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در خصوص طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر صبح امروز در محل استانداری اصفهان برگزار گردید.
حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک توسعه تعاون در انجام تکالیف توسعه‌ای طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان جدیدترین بانک دولتی در مسیر انجام تکالیف توسعه‌ای و دولتی خویش گام برداشته است و مأموریت و چشم‌انداز سازمانی خود را معطوف به پرداخت تسهیلات توسعه‌ای و اشتغال‌زایی به‌ویژه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال پایدار فراگیر نموده است.
مهدیان بابیان ارزش‌های بانک توسعه تعاون در بخش سرمایه انسانی اظهار داشت: مدیران و کارکنان این بانک چهار ویژگی سلامت، صداقت، شفافیت و شجاعت را در راستای انجام بانکداری توسعه‌ای سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در تمامی طرح‌های محوله اجتماعی و اقتصادی دولت حضور اساسی دارد و عاملیت دولت در خدمت‌رسانی گسترده به بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی را از افتخارات خود می‌داند.
شایان‌ذکر است در ابتدای این جلسه محسن نیرومند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن ابراز رضایت از عملکرد موفقیت‌آمیز بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی استان اصفهان کماکان نیازمند ارتباط دوسویه با بانک توسعه تعاون برای پیشبرد طرح‌های اشتغال‌زایی می‌باشند. وی در ادامه به طرح تولید شترمرغ در استان اصفهان با نیاز مالی 150 میلیارد ریال اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز با حمایت بانک توسعه تعاون به مرحله اجرایی و اشتغال‌زایی برسد. نیرومند همچنین افزود: بانک توسعه تعاون توانسته با پیگیری‌های مجدانه مدیران ارشد و کارکنان خود، سهم قابل‌توجهی از تکالیف اشتغال‌زایی را محقق نماید.
سید حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان ضمن اظهار رضایت از عملکرد ممتاز بانک توسعه تعاون در سطح استان‌ها به‌ویژه استان اصفهان، پیشنهاد نمود در راستای پیشبرد طرح‌های اقتصادی، تفویض اختیاری بیشتری به مدیریت بانک توسعه تعاون در استان اصفهان اعطا گردد.
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه پیشنهادهایی در چند محور از قبیل: تسهیلات برای کشاورزان و روستاییان آسیب‌دیده، بهره‌مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملیبرای فعالان اقتصادی منطقه و نحوه اخذ وثائق از فعالان اقتصادی روستایی ارائه نمود.
گفتنی است مدیران ارشد بانک توسعه تعاون طی سفر سه‌روزه به استان اصفهان دیدارهای گسترده‌ای نیز با واحدهای صنعتی، فعالان اقتصادی و تعاون گران این استان برگزار نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: