کد خبر: ۷۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
همايش فصلي مديران ستاد و شعب شركت بيمه دي با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب و کارشناسان بیمه دی در سالن همایش شهید آوینی بوشهر برگزار شد.
همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی؛ مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه و بزرگداشت مقام والای مادر و زن ابراز امیدواری کرد همزمانی این مناسبت با همایش فصلی منشأ خیر و برکت برای شرکت بیمه دی باشد.  
مهندس کشاورز در ادامه اظهار داشت: در این همایش به دنبال این هستیم تا دو رویکرد رفتاری و عملکردی را با جدیت و حرفه‌ای‌گری به منصه ظهور برسانیم. در رویکرد رفتاری در نظر داریم که در شرکت محیطی صمیمی، دوستانه و توأم با احترام را در کنار هم داشته باشیم و بتوانیم به عنوان یک شرکت موفق قابلیت الگو‌برداری را داشته باشیم. دیگری رویکرد عملکردی است. باید ثمره این محیط  منسجم خروجی خوب و مؤثری در نتایج و بازدهی داشته باشد تا به چشم‌اندازی که ترسیم نموده‌ایم یعنی به دو مفهموم "پدیده محبوب مشتریان" و "پربازده‌ترین شرکت در صنعت بیمه" برسیم. و این مهم باید سرلوحه امور قرار بگیرد.
مدیرعامل بیمه دی افزود: همه ما در مقابل آینده شرکت مسئول هستیم و باید بتوانیم با در نظر گرفتن اصول سازمانی یعنی "سلامت"، "حرفه‌ای‌گری" و " انسجام سازمانی" در جهت تحقق اهداف شرکت گام برداریم.
در این همایش همچنین، معاونین و مدیران ستاد و شعب در پنل‌ها و کارگروه‌های جداگانه به بررسی مسائل پرداختند و درخصوص تصمیمات سال آینده تبادل نظر و گفتگو کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: