کد خبر: ۷۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا گفت: صنعت حمل و نقل برای پیشبرد شرایط توسعه‌ای خود، نیاز دارد تا در کنار سایر صنایع کشور از جمله بیمه قرار گیرد.
دکتر کاردگر؛ پیوند بیمه و صنعت حمل و نقل، لازمه توسعه کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در سی و سومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور در مشهد با تقدیر از زحمات بخش حمل و نقل، کنار هم قرار گرفتن دو مجموعه مالی بیمه و بانک به عنوان دو نهاد تاثیرگذار در اقتصاد کشور را یک اتفاق خوب نامید و بیان داشت: این امر بخشی از دغدغه‌های این قشر و خانواده‌هایشان را در حوزه بیمه خودرو  و درمان تکمیلی برطرف خواهد کرد.
مدیر عامل بیمه دانا افزود: این تفاهم‌نامه در سطح کلان کشور بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای نظام بانکداری اسلامی منعقد شده است تا همه مردم بتوانند، خدمات بیمه‌ای را آسان خریداری کنند.
دکتر کاردگر با اشاره به استقبال مسلم‌خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور و ضامنی رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از این طرح، از آن به عنوان ضلع سوم تفاهم‌نامه نام برد و افزود: در این تفاهم‌نامه افراد می‌توانند برای خرید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودروی خود به نمایندگی‌های بیمه دانا مراجعه کنند و برای تهیه بیمه شخص ثالث، بدنه و حتی آتش‌سوزی و در مرحله بعدی بیمه درمان تکمیلی از تسهیلات مالی برخوردار شوند.
 وی مبلغ تسهیلات پرداختی در مرحله اول طرح مهر دانا را تا سقف شش میلیون تومان برای رانندگان اتوبوس درون شهری، بدون کارمزد و ضامن اعلام داشت و گفت: متقاضیان وام می‌توانند بدون مراجعه به بانک و صرفا از طریق دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.
 دکتر کاردگر با بیان اینکه این اقدام یک ابتکار و ابداع در کشور است که در صنعت بیمه و بانکداری کشور با حضور دو نهاد مالی اتخاذ شده، اظهار داشت: برای اولین بار نظام بانکداری کشور به صنعت بیمه اعتماد کرده و تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردند که جامعه هدف آن بسیار است.
مدیرعامل بیمه دانا گفت: در مرحله دوم اجرای طرح مهر دانا که از دغدغه‌های مدیران اتحادیه‌های اتوبوسرانی شهری کشور در بحث درمان تکمیلی نیز هست، در راستای سیاست های رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش چتر حمایتی بیمه و کاهش دغدغه‌های مدیران اتحادیه‌ها برای ادامه فعالیت در سطح شهر و همچنین رفع نگرانی هزینه درمان خانواده‌هایشان، این مرحله را عملیاتی خواهیم کرد.
دکتر کاردگر ابراز امیدواری کرد که با اجرای فراگیر این طرح، همه مردم بتوانند از خدمات اجرای آن بهره‌مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: