کد خبر: ۷۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
اشتباهات فردی یقه شاگردان شفر را گرفت
تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار که در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان برگزار می‌شد با پیروزی ۳ بر صفر الدحیل به پایان رسید.
شکست تلخ استقلال در برابر الدحیل با سه گل
الدحیل در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر از سد استقلال گذشت.

تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار که در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان برگزار می‌شد با پیروزی ۳ بر صفر الدحیل به پایان رسید. در این دیدار بن عطیه در دقیقه ۵۵، یوسف العربی در دقیقه ۷۳ و علی عفیف در دقیقه ۹۳ برای الدحیل گل‌زنی کردند.

نیمه نخست

تیم فوتبال الدحیل این دیدار را از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و حتی می‌توانست در همان دقایق توسطناکاجیما به گل برسد اما سید مهدی رحمتی مانع از این کار شد. استقلالی‌ها ۳۰ دقیقه ابتدایی با استرس و اشتباهات زیادی بازی می‌کردند که باعث شد الدحیل بسیار خطرناک در نیمه زمین استقلال بازی کند. این اشتباهات حتی باعث شد مهدی بن‌عطیه روی اشتباه رحمتی در دقیقه ۲۴ دروازه استقلال را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

در ادامه استقلال به بازی بازگشتند و چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که حتی فرصت داشتند که توسط پاتوسیبه گل برسند که دروازه‌بان الدحیل مانع از به گل رسیدن شاگردان شفر شد.

در این نیمه امید نورافکن از استقلال و احمد یاسر از الدحیل توسط روشن ایرماتوف با کارت زرد جریمه شدند.

نیمه دوم

شاگردان وینفرد شفر این نیمه را با برتری نسبی آغاز کردند و توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کنند که در یکی از صحنه‌ها در دقیقه ۴۸ فرشید باقری روی پاس عالی فرشید اسماعیلی می‌توانست برای استقلال گل‌زنی کند که ضربه‌اش درست به جایی زده شد که لکومته، دروازه‌بان الدحیل قرار داشت تا او این شوت را مهار کند.

استقلال دقایقی بعد هم بازی را در اختیار داشت اما دوباره الدحیل توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و روی دروازه استقلال فشار وارد کند. شاگردان فاریا در تیم الدحیل روی صحنه‌ای که توانستند کرنر بگیرند، توسط بن‌عطیه در دقیقه ۵۵ به گل نخست رسیدند. در صحنه گل بن‌عطیه یارگیری اشتباه منشأ و دانشگر باعث شد که مدافع باتجربه مراکشی به راحتی دروازه رحمتی را باز کند.

پس از دریافت این گل استقلال جلو کشید و چند موقعیت خوب هم ایجاد کرد اما در دادن پاس‌ها و ضربات آخر اشتباهاتی داشتند که مانع از گل‌زنی آبی‌ها شد. در حالی که استقلال به دنبال زدن گل تساوی بود، یوسف العربی در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که با اشتباه کاپیتان استقلال، مهاجم الدحیل مقابل دروازه خالی نماینده ایران قرار گرفت تا گل دوم قطری‌ها در دقیقه ۷۳ به ثمر برسد.

وینفرد شفر، سرمربی استقلال پس از خوردن گل دوم، دو تعویض در تیمش انجام داد و ایسما، خسرو حیدری را به جای نورافکن و وریا غفوری به میدان فرستاد تا از ارسال‌های بلند حیدری و سرزنی مهاجمانش به گل برسد اما این ترفند هم جواب نداد و حتی استقلال در وقت‌های اضافی روی یک ضدحمله توسط علی عفیف دروازه‌اش برای سومین بار باز شد تا بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود الدحیل به اتمام رسید.

در نیمه دوم وریا غفوری از تیم استقلال ایران با کارت زرد داور ازبکستانی جریمه شد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری (خسرو حیدری، دقیقه ۸۰)، آرمین سهرابیان، امید نورافکن (ایسما، دقیقه ۸۰)، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و گادوین منشأ.

ترکیب الدحیل: کلود امین، مهدی بن‌عطیه، بسام الراوی، احمد یاسر، لوئیز جونیور، یوسف العربی، ناکاجیما (علی عفیف، دقیقه ۸۶)، کریمبوضیاف، ادمیلسون، سلطان حسین و مراد ناجی.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار