کد خبر: ۷۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
تفاهم نامه پرداخت تسهیلات برای پوشش‌های بیمه‌اي مورد درخواست شاغلين و بازنشستگان قوه قضاييه در قالب طرح مهر دانا امروز بين قوه قضاييه، بانک قرض الحسنه مهر ايران و بيمه دانا منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه میان قوه قضاییه، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بيمه دانابه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم مرضیه وحيد دستجردي رئيس مرکز سياستگذاري و برنامه ريزي سلامت قوه قضاييه، دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران و ابراهيم كاردگر مديرعامل شركت بيمه دانا حضور داشتند.
وحید دستجردی در این جلسه گفت: بیمه دانا بيمه‌اي است که قبل از انقلاب تاسيس شده و اساس آن درمان بوده است، علاوه بر آن خدمات خوبي در زمينه بيمه ارائه مي‌کند و طرح مهر دانا کمترين هزينه را ايجاد و بيشترين منفعت را به بار مي‌آورد.
وی افزود: طرح مهر دانا برنامه بسیار خوبی است که به همه کارکنان و قضات در قوه قضایيه توصيه مي‌کنم از اين خدمت بزرگ كه براي آن‌ها كمترين هزينه را دارد، استفاده كنند.
رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزي سلامت قوه قضاييه تصريح کرد: اين طرح قرض الحسنه است و به مردم کمک مي‌كند تا با كمترين هزينه بيشترين منفعت بيمه اي را به خود اختصاص دهند و اميدواريم ساير بانك‌ها نيز از اين اقدام تبعيت كنند.
در ادامه مدیر عامل شرکت بیمه دانا نیز گفت: طرح مهر دانا در راستای تفاهم با بانک قرض الحسنه مهر ايران اقدام منحصر به فردي است که در راستاي پيام مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب انجام مي‌شود و ما دنبال ايجاد تمدن نوين اسلامي هستيم.
کاردگرادامه داد: ما با ابزار نظام سرمایه داری نمی‌توانیم تمدن نوين اسلامي ايجاد کنيم بلکه بايد با ابزار اسلامي به اين هدف برسيم.
مدیر عامل شرکت بیمه دانا با بیان اینکه در سال گذشته در صنعت بيمه حدود ۲۰ ميليون بيمه نامه صادر شده است، افزود: در طرح مهر دانا همه کساني که به دفاتر فروش بيمه دانا مراجعه مي‌كنند و متقاضي خريد بيمه نامه باشند براي هر نفر تا سقف ۲.۵ ميليون تومان بانك قرض الحسنه مهرايران وام اختصاص مي‌دهد.
وی با اشاره به مزایای تفاهم نامه طرح مهر دانا گفت: این طرح بدون کارمزد و بدون مراجعه به بانک است و ما تلاش مي‌کنيم خدمات خوب بيمه‌اي در حوزه شخص ثالث، بدنه اتومبيل و آتش سوزي به متقاضيان ارائه دهيم.
مدیرعامل شرکت بیمه دانا با تاکید بر اینکه بيمه توأم با آرامش و آ‌سايش است، ادامه داد: خريد اين بيمه نامه بايد همراه خود آسايش و آرامش را داشته باشد که اميد است اين تفاهم نامه اين مهم را برآورده كند.
در ادامه مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز گفت: مسیر حوزه بيمه‌اي و بانکي به سمتي مي‌رود که بانک‌ها و نهاد‌ها خدمات بهتري به مردم برسانند.
اکبری بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک تمام عیار قرض الحسنه‌اي است كه با اين كار در واقع مديريت وجوه را انجام مي‌دهد.
وی به مزایای اصلی طرح مهر دانا اشاره کرد و حذف مراجعات به دو دستگاه بيمه و بانک و انجام همه امور به صورت الکترونيکي را از جمله اين مزايا دانست.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: امروز به دلیل شرایط اقتصادي هزينه‌هاي زيادي بر مردم تحميل شده است که قرض الحسنه مي‌تواند اين فشار مقطعي را از بين ببرد.
اکبری ادامه داد: شرایط بقای این قرار داد اين است که در وصول مطالبات و اقساط، بهينه کار کنيم و اگر مردم به موقع اقساط را پرداخت نكنند اينگونه طرح‌ها متوقف خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: