به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در بازدید از شعبه 5 تامین اجتماعی درتبریز؛ درگفتگوی چهره به چهره با کارکنان شعبه ومراجعان روند ارایه خدمات غیرحضوری دراین شعبه را بررسی کرد.
وی با بیان اینکه ارایه خدمات به صورت غیرحضوری کاهش محسوس مراجعات حضوری را درپی خواهد داشت بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح مشکلات اجرای آن نیز بررسی و مرتفع می شود.
وی دربازدید ازبخش بایگانی پرونده فنی این شعبه نیز تاکید کرد: به زودی این پرونده ها حذف وخدمات سریع غیرحضوری جای آن را می گیرد و از کارکنان نیز می خواهم تا ایرادات اجرای آن را به ما منعکس کنند.
همچنین در این بازدید کارکنان بخش های مختلف شعبه 5به بیان نظرات خود در زمینه نحوه استفاده از این سیستم و بیان نواقص آن پرداختند.