کد خبر: ۷۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
دکتر جباري در ديدار کارکنان صندوق گفت :همکاران ما امروز در صندوق متعهدانه و دلسوزانه کار مي کنند.
نيروي انساني کارآمد ، سرمايه صندوق تامين خسارت بدنيبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارت بدني کشور، ديدار پايان سال کارکنان صندوق با مديريت عامل در فضايي صميمي برگزار و کارکنان با اهداء لوح تقدير از حمايت هاي دکتر علي جباري از نيروي انساني صندوق قدرداني کردند.  
در ادامه اين مراسم که با حضور پرشور کارکنان و مديران صندوق برگزار شد ، دکتر جباري با اشاره به اهميت نيروي انساني در هر سازماني اظهار داشتند:
طي سال گذشته در کنار سختي و مشقت ها ، دستاوردها و شيريني هايي را شاهد بوديم و در مجموع سال 97 را بحمدالله با موفقيت در حال به پايان بردن هستيم .
مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور ادامه داد: اين موفقيت ها مرهون تلاش و دلسوزي نيروي متعهد ، متخصص و مجرب صندوق بوده است.
وي در ادامه به يکي از استراتژي هاي مهم صندوق اشاره کرده و افزود : ما در استراتزي هاي ترسيمي براي صندوق ، استراتژي چهارم را تمرکز روي نيروي انساني قرار داريم ، زيرا اعتقاد داريم سازماني موفق است که هسته نيروي انساني آن " کارآمد ، با نشاط و با انگيزه " است .
دکتر جباري به جوانگرايي در صندوق پرداخته و اظهار داشت: همکاران ما امروز در صندوق متعهد و دلسوزانه کار مي کنند و تعلق خاطر به سازمان دارند ، صندوق در عين جوانگرايي در بدنه کارشناسي و مديريتي بسيار پخته  عمل کرده است .
مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور رمز موفقيت اين نهاد را " وحدت" عنوان نموده و گفت: رمز پيروزي وحدت است و عدم توجه به تنش هاو  حواشي بيرون سازمان، که اين اصل در صندوق اجرا شده است.
جباري در پايان صحبت هاي خود در جمع کارکنان افزود: ما توفيقات خوبي در حوزه هوشمند سازي فرآيندها و تحقق مکانيزه اجرا شدن ماده 32 قانون شخص ثالث را داشتيم .  
مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني ادامه داد: مي خواهم در پايان از اعضاي هيئت نظارت بر صندوق قدرداني نمايم که با برگزاري جلسات منسجم و منظم يار و ياور صندوق بودن

نام:
ایمیل:
* نظر: