کد خبر: ۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
رنار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟
خبرگزاری چینی شینهوا از توافق فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی فرانسوی مراکش خبر داد.بنا بر این گزارش مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درخواست رسمی خود مبنی بر حضور "اروه‌رنار" بر روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را برای این مربی فرانسوی ارسال کردند.
مربی فرانسوی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شد
خبرگزاری شینهوا با انتشار خبری از توافق فدراسیون فوتبال ایران با اروه رنار سرمربی فرانسوی مراکش خبر داد.

این رسانه در ادامه می‌نویسد، اروه رنارد (مربی فرانسوی)، با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.

یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال ایران گفته است که این مربی ۵۰ ساله فرانسوی که از فوریه ۲۰۱۶ مربیگری تیم ملی مراکش را بر عهده داشته است، به عنوان مربی جدید ایران معرفی خواهد شد.

ایران پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات متحده عربی، قرارداد کارلوس کی روش، مربی پرتغالی خود را اواخر ماه ژانویه تمدید نکرد.

در این مدت گزینه‌های عجیب و غریبی از زین الدین زیدان گرفته تا ژوزه مورینیو برای هدایت تیم ملی کشورمان مطرح شد، اما از همان ابتدا معلوم بود پای گزینه هایی، چون زیدان و مورینیو هیچگاه به فوتبال کشورمان باز نمی‌شود.

پس از مدتی برخی رسانه‌های ایتالیایی نام وینچنتزو مونتلا را به عنوان نامزد سرمربیگری تیم ملی ایران مطرح کردند، اما این موضوع به سرعت تکذیب شد.

بنا بر این گزارش مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درخواست رسمی خود مبنی بر حضور "اروه‌رنار" بر روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را برای این مربی فرانسوی ارسال کردند.

پس از اینکه کارلوس کی‌روش قراردادی جدید با تیم ملی فوتبال ایران امضا نکرد، شایعات زیادی مبنی بر حضور رنار سرمربی فعلی تیم ملی مراکش به جای او به گوش رسید. این بار اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از رنار شخصا تقاضا کرده تا به حضور در تیم ملی ایران فکر کند.

پیش از این رنار از تیم‌های ملی عربستان سعودی و امارات درخواست‌های نصفه و نیمه‌ای دریافت کرده بود، اما به نظر می‌رسد حضور او در ایران محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار