کد خبر: ۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه مهلت واریز 12 میلیون تومانی مسکن مهر شهر پردیس با برداشتن محدویت زمانی تمدید شده است، گفت: وزارت نیرو اعلام کرده که تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر این شهر فعلاً امکانپذیر نیست.
به گزارش تجارت آنلاين، حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود مهلت واریز افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر که قرار بود تا آخر آذر ماه باشد تا پایان سال تمدید شده است،گفت: طی جلساتی که صورت گرفت مقرر شد واریز آن 12 میلیون تومان تمدید شود و در اصل محدویت زمانی آن برداشته شده است.

 
*واحدها بدون آب و برق /منتظر وزارت نیرو هستیم

 
ولی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا واگذاری‌های مسکن مهر سرعت می‌گیرد،اظهار داشت: در حال حاضر حدود 18 هزار واحد مسکونی از مرحله نازک‌کاری عبور کرده است اما وزارت نیرو به ما اعلام کرده که نمی‌توانیم آب و برق این واحدها را تأمین کنیم.

 
وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر وزارت نیرو هستیم تا پاسخی روشن در این خصوص دریافت کنیم.

 
مدیرعامل شهر پردیس در پاسخ به این که گفته شده از شما خواسته بودند در این خصوص مصاحبه نکنید،گفت: از برخی مطالب منتشر شده در خصوص اظهارات بنده در روز بسیج انتقاد دارم و افتخار می کنم که 34 سال است عضو بسیج هستم.

 
ولی پور ادامه داد: اینکه به بنده گفته باشند مصاحبه نکن را قبول ندارم بلکه از مطالبی که در روز بسیج به نقل از من در برخی سایت‌ها منتشر شد گلایه‌مند بودم.

 
به گزارش خبرنگار فارس، ماه گذشته بود که شرکت عمران شهر جدید پردیس در ابلاغیه خود با اشاره به تامین هزینه ساخت و ساز مسکن مهر از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، اتمام پروژه و تحویل واحدها را منوط به انجام تعهدات مالی متقاضیان برشمرد و اعلام کرد ضروری است متقاضیان مسکن مهر تا 30 آذرماه مبلغ 120 میلیون ریال به حساب متمرکز مسکن مهر واریز کنند.

 
این موضوع باعث شد تا متقاضیان مسکن مهر مقابل مجلس تجمع کنند تا آنجا که پای نمایندگان مجلس هم به این ماجرا باز شود و جلسه ای میان نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی، ولی پور مدیر عامل شهر پردیس و برخی نمایندگان مجلس برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار