کد خبر: ۷۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
برای اولین بار در ایران با هدف تکریم گردشگران و کاهش هزینه‌ها با ارائه تخفیف میانگین 20 درصد به شیو‌ه‌ای نوین در مراکز تجاری، تفریحی، گردشگری منطقه آزاد چابهار از طرح «باشگاه دوستداران چابهار» با حضور آقای عبدالرحیم کردی؛ مدیرعامل این منطقه رونمایی شد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:  ارائه تخفیف 20درصدی به گردشگرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، از طرح «باشگاه دوستداران چابهار» که با مشارکت منطقه آزاد چابهار و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و گروه توسعه تجارت صبا مهر ایرانیان انجام شده با حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و مدیران انجمن هتلداران رونمایی شد. عبدالرحیم کردی در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره خدمات باشگاه دوستداران چابهار گفت: استفاده از خدمات و تهیه کالا از طریق باشگاه موجب دریافت تخفیف 20 درصد بطور میانگین برای اعضای باشگاه می شود.  
رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه صنعت گردشگری امروز با سرعت بالایی از سایر صنایع پیشی می گیرد، گفت: ما در ایران از ظرفیت گردشگری به خوبی استفاده نکرده ایم، اما امروز به عنوان اولویت های کشور است.
کردی با بیان اینکه فضای مجازی در مقاصد گردشگری نیز تاثیر گذاشته است، افزود: امروز از نظر زیرساختی توسعه خوبی در منطقه آزاد چابهار رخ داده است و علاوه بر توسعه فولاد، پتروشیمی و... ماموریت تقویت اقتصاد منطقه نیز در نظر گرفته شده است.
او با بیان اینکه هزینه سفر به چابهار کاهش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: با توجه به مذاکراتی که با شرکت های هواپیمایی و آژانس ها داشته است، باعث شده پروازها به منطقه آزاد چابهار 47 درصد امسال رشد پیدا کند.
او با اشاره به اینکه تا سال گذشته تنها یک هتل پنج ستاره در منطقه چابهار وجود داشت، تصریح کرد: در حال حاضر 9 هتل در حال ساخت است. بنابراین موضوع گردشگری می تواند اثر مثبتی در اقتصاد کشور به ویژه در مناطق آزاد داشته باشد.   
او با تاکید بر اینکه در برخی روزها تعداد پروازها به 6 مورد نیز رسیده است، تصریح کرد: در سال آینده فرودگاه چابهار نظامی است امکان توسعه ندارد از این رو به دنبال توسعه ترمینال و در نهایت ساخت فرودگاه بین المللی هستیم.در حال حاضر بیشترین پروازهای چابهار به تهران و مشهد است.
کردی با تاکید بر اینکه چابهار از امنیت بالایی برخوردار است، گفت: امروز در چابهار خانه اجاره می دهند، از این رو محلی برای ثبت آن ها در نظر گرفته شده و از مردم نیز می خواهیم تنها خانه های را اجاره کنند که قبلا کارت عضویت داشته باشند.
کردی درباره خدمات باشگاه مشتریان چابهار نیز گفت: استفاده از خدمات از طریق باشگاه مشتریان باعث تخفیف 20 درصدی می شود.
در ادامه آقای دژبد رئیس جامعه هتلداران کشور نیز گفت: جامعه هتلداران جزو اولین مجموعه هایی است که اقدام به انجام این کار در منطقه آزاد چابهار نموده است و البته برای مناطق دیگر همچون قشم نیز برنامه دارد.البته این جامعه باشگاه جداگانه ای نیز دارد که مجموع باشگاه ها در کنار یکدیگر ابر باشگاه گردشگری را تشکیل می دهد. و با این روند، توسعه شبکه ای بسیار خوبی را خواهیم داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: