کد خبر: ۷۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین پشتیبانی و مهندسی، حقوقی، بازرسی و مالی از ساختمان در حال احداث ستاد امور شعب استان کرمان بازدید کرد.
با تلاش کارکنان به جایگاه قابل قبولی در شبکه بانکی دست یافته ایمبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمان، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در حاشیه این بازدید طی سخنانی، گفت: تکلیف ما این است که تا با تمام توان و تا آخرین ساعاتی که در خدمت این مجموعه ارزشی و خدوم هستیم کار خود را مطابق برنامه های مدون پیش برده و نگران هیچ حاشیه ای نباشیم.  
وی گفت: آمارها نشان می دهند که کارکنان بانک مهر اقتصاد با توکل به خداوند و با عزم و توان راسخ توانسته اند مسیر طولانی چند ساله را ظرف مدت کوتاهی طی کرده و به جایگاه قابل قبولی در شبکه بانکی کشور دست یابند.  
ایمانی با اشاره به بررسی های به عمل آمده در طراحی ساختمان های در حال احداث بانک، افزود: در طراحی ساختمان ها توجه به نیاز آینده بانک مورد تاکید قرار گرفته و تلاش شده تا پروژه های در دست ساخت ضمن برخورداری از زیبایی و به روز بودن، دارای استانداردهای لازم به لحاظ مقاوم سازی و استحکام باشد.  
مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: فروش املاک تملیکی و مازاد یکی از مهم ترین برنامه های در دست اقدام است لذا در تلاش هستیم تا با فروش آنها، سودآوری بانک را ارتقا دهیم.  
وی با تشبیه املاک مازاد بانک به دارایی های سمی اظهار داشت: سال گذشته برای فروش املاک تملیکی و مازاد بانک سال خوبی نسبت به سنوات قبل بود؛ لیکن این تلاش تا فروش آخرین ملک مازاد بانک، همچنان پر قوت ادامه خواهد یافت.  
در ادامه، محمد اکبری معاون پشتیبانی و مهندسی بانک- گزارشی از روند ساخت اداره امور شعب کرمان ارائه کرد و گفت: ساختمان ستاد امور شعب استان کرمان با برآورد 50 میلیارد ریال در متراژ 5200 متر مربع یکی از بهترین ساختمان های احداث شده معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک می باشد.  
علی جعفری رئیس اداره امور شعب استان کرمان- نیز ضمن بیان گزارش کوتاهی از وضعیت تحویل، ساخت و تکمیل ساختمان جدید ستاد استان، گفت: نظارت دقیق و انجام به موقع تعهدات قانونی طرفین موجب می شود تا هر چه زودتر شاهد افتتاح ساختمان اداره امور شعب کرمان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: