کد خبر: ۷۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
مدیرعامل کارگزاری سینا تأکید کرد:
افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به بازار سرمایه باعث توسعه بازار سرمایه خواهد شد که برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این مسیر را هموارتر می‌کند.
حامد فلاح، مدیرعامل کارگزاری سینا با بیان اینکه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به دلیل نشان دادن توسعه بازار سرمایه باید هرساله برگزار شود، گفت: همه شرکت‌ها سعی دارند تا خدمات بهتر و راحت‌تری به مشتریان خود ارائه دهند که نشان دادن خدمات توسعه‌ای در یک زمان، فقط در نمایشگاه امکان پذیر است بنابراین برگزاری این نمایشگاه هرساله 
ضرورت دارد.
وی در گفت‌وگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری نمایشگاه برای فرهنگ سازی، ارتقای سواد مالی، جلب توجه به سمت بازار سرمایه، نشان دادن پتانسیل های بازار سرمایه در سال‌های گذشته بسیار موثر بوده و قطعا در این دوره اثرگذارتر خواهد بود. 
مدیرعامل کارگزاری سینا با بیان اینکه اطلاعات درباره صنعت مالی در کشور کم است،‌ خاطر نشان ساخت: بهتر است که برگزاری نمایشگاه بیشتر بر فرهنگ سازی تمرکز داشته باشد و سازمان بورس با برگزاری کارگاه های متعدد آموزشی این مسیر را مهیاتر کند. ضمن اینکه کارگزاری سینا هم در این راستا قطعا در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: