کد خبر: ۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون توسط بانک کشاورزی در سال 1397 ، معادل 53 درصد رشد داشت که این موفقیت، یکی دیگر از فرازهای عملکرد درخشان این بانک در سال گذشته بوده است.
رشد 53 درصدی پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون توسط بانک کشاورزیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به مبلغ 13350 میلیارد ریال با 53 درصد رشد نسبت به مبلغ 8751 میلیارد ریال در سال 1396، یکی دیگر از شاخص های عملکرد خوب بانک در سال 1397 بوده است .
وی افزود: در سال های اخیر بر اساس هماهنگی انجام شده با وزارت جهادکشاورزی، تقریبا 100 درصد ماشین آلات ، ادوات و تجهیزات مورد نیار بخش کشاورزی، بدون محدودیت توسط بانک کشاورزی تامین مالی می شود.
شایان ذکر است پرداخت تسهیلات برای خرید ماشین آلات و تجهیزات نوین و روزآمد ، نقش بزرگی در گسترش تولید دانش بنیان و استفاده از فناوری به منظور افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و صنایع وابسته داشته و تاثیر به سزایی درتوسعه کشاورزی اقتصادی ، افزایش روند صادرات بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: