به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ ازهمان ساعات اولیه وقوع حادثه سیل در استان های گلستان و مازندران، مدیریت ها و شعب بیمه پارسیان علی رغم فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی درکشور، با تمهیداتی که هر ساله از طرف مدیریت شرکت جهت حضور همکاران در شعب و مدیریت ها حتی در این ایام بصورت شیفت های کاری در نظر گرفته می شود، آمادگی اولیه برای مواجه با این حادثه وجود داشت.
در همان روز اول حادثه، ستادی در دفتر مرکزی با دستور مستقیم مدیرعامل و با حضور معاون فنی و ریاست کمیته فنی و مدیران فنی مربوطه و نیز مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت روابط عمومی تشکیل و اطلاع رسانی هایی مستمر به همکاران سراسر کشور و سازماندهی اولیه به بهترین نحو برای مواجه با این حادثه شکل گرفت و دستورات لازم برای تمامی شعب و مدیریت های بیمه پارسیان بمنظور رسیدگی سریع به پرونده های بیمهگذاران آسیب دیده از سیل صادرشد.
تماس مستمر با روسای شعب و اخذ گزارشات فنی و دقیق توسط ستاد هماهنگی از بدو وقوع حادثه سیل انجام و خوشبختانه هیچگونه تأخیری در کارها بوجود نیامد و تیم های کارشناسی و ارزیابی بیمه پارسیان کار بازدید، ارزیابی و کارشناسی خسارت را به سرعت آغاز نمودند و تا کنون نیز بیشتر کارشناسی و بازدیدها در تمامی استانهای آسیب دیده از سیل انجام و تعدادی از خسارت ها که پرونده آن تکمیل گردیده بود نیز پرداخت شده اند، همچنین در شهرهایی که بیمه پارسیان شعبه ندارد از جمله آق قلا و پلدختر، تیم های ارزیابی خسارت بصورت موقت مستقر شده و فعالیت ارزیابی و کارشناسی خود را آغاز کرده اند و بدون وقفه در حال بازدید و ارزیابی خسارت های اعلام شده می باشند. با توجه به اینکه هنوز امکان مراجعه و بازدید در برخی محل ها وجود ندارد به محض مهیا شدن شرایط، ارزیابی آن ها نیز به سرعت صورت خواهد پذیرفت تا در اسرع وقت به پرونده های ایشان رسیدگی شود.