کد خبر: ۷۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

راه ‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌ شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه ‌اندازی کرد.
راه ‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.
احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.
وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

آخرین اخبار