کد خبر: ۷۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
بانک انصار در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، از نخستین روزهای وقوع سیل در استان‌های کشور به بسیج امکانات و نیروهای خود تحت مدیریت قرارگاه حمایت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی این بانک مبادرت ورزید و با جمع آوری میلیاردها ریال وجه نقد ، بهره گیری از منابع اختصاص یافته در بودجه سالیانه خود و از محل کمک های کارکنان و مشتریان بانک، اقلام موردنیاز سیل‌زدگان و مایحتاج آسیب دیدگان را تهیه و تأمین و با هماهنگی سازمان های ذیربط به مناطق سیل‌زده گسیل داشت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات به نقل از قرارگاه حمایت‌های اجتماعی و محرومیت زدایی، بانک انصار نظر به شرایط بحرانی استان‌های گلستان، خوزستان، مازندران و لرستان و جاری شدن سیل در آن ها بدون فوت وقت اقدام به اعلام شماره سپرده ۱-۱۲۱۸۵۴۶۷-۴۳-۴۴۱۰ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۹۹۲۷۰۳۷ به منظور جمع آوری کمکهای نقدی پرسنل و تهیه مایحتاج سیل زدگان کرد.
براساس ابلاغیه‌های قرارگاه یادشده مدیریت شعب بانک انصار استان های سیل زده با حداکثر توان خود نسبت به امدادرسانی به سیل زدگان اقدام و با همراهی مقامات محلی در محل های سیل زده حضور یافته و بر توزیع اقلام تهیه شده نظیر غذای گرم، اقلام مصرفی و بهداشتی و لوازم ساختمانی توسط کارکنان مدیریت و شعب این استان ها نظارت کردند.
در این گزارش آمده است، بانک انصار به همت همکاران و با یاری قرارگاه حمایت‌های اجتماعی خود، حدود 10 میلیارد ریال کمک های مردمی را جذب کرده وعلاوه برآن نسبت به خرید، ارسال و تقسیم 6 نیسان آب معدنی،2 نیسان کنسروجات و سایراقلام شامل مواد خوراکی، پوشاک ، توزیع روزانه بیش از 2000 غذای گرم و دیگر مایحتاج سیل زدگان اقدام کرده است.
در پایان گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار قید شده است، قرارگاه حمایت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی بانک انصار در گزارش سالیانه ضمن ارایه آمار فعالیت‌های سال گذشته این قرارگاه در ارایه خدمات به مناطق کم برخوردار اعم از ساخت مدارس و مراکز بهداشت، کمک به زندانیان معسر، بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان، کمک به نهادهای علمی و ده‌ها اقدام در حوزه های مختلف، از کمک به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان و استمرار فعالیت‌های صورت‌گرفته سخن به میان آورده است .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: