کد خبر: ۷۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهراقتصاد استان قم، آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تقدیر از عملکرد بانک مهر اقتصاد در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی به ویژه کمک به هموطنان سیل زده، خاطرنشان کرد: بانک ها در زمینه کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه و توسعه و آبادانی کشور اهتمام لازم را داشته باشند.
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر رسیدگی به مردم و مرتفع نمودن مشکلات آنان، اظهار داشت: باید همواره اقدامات و فعالیت هایی صورت گیرد که در پیشگاه مقدس خداوند شرمنده نشویم و در حد توان خدماتی را انجام دهیم که برای کمک به مردم و جلب رضایت الهی باشد.
وی با بیان اینکه امروز جامعه با مشکلات بسیاری روبرو است، بیان کرد: گرانی شدید اجناس و وقوع سیل اخیر مصیبت بزرگی است که به مردم وارد شد، لذا مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و کارگشای مسائل و مشکلات هموطنان باشند.
در ابتدای این دیدار بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان- به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در حوزه بانکداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد با اعطای تسهیلات در قالب عقود اسلامی به دنبال مرتفع نمودن نیازهای اقشار گوناگون است و علاوه بر فعالیت های اقتصادی در عرصه مسئولیت های اجتماعی، آموزش بانکداری اسلامی به کارکنان و محاسبه پرداخت سود قطعی به مشتریان نیز اقدامات قابل توجهی صورت داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: