کد خبر: ۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: قرار است که کمیسیون اصل 90 مجلس به پرونده شرکت هواپیمایی اترک رسیدگی کند.
به گزارش تجارت آنلاين، قاسم جعفری در گفت‌و گو با ایسنا، در خصوص پرونده شرکت هواپیمایی اترک و علت شکایت از آن به کمیسیون اصل 90 اظهار کرد: عدم پایبندی این شرکت هواپیمایی به تعهدات خود علت اصلی این امر بوده است.

 
وی با اشاره به اینکه این شرکت در نیمه نخست سال گذشته در این استان افتتاح و تاکنون حتی یک پرواز نیز نداشته است، افزود: شرکت هواپیمایی اترک مجوز پرواز خود را به نام این استان گرفته و مقر آن فرودگاه بجنورد بوده است اما تاکنون با بهانه های مختلف از انجام پرواز سر باز زده است.

 
جعفری ادامه داد: در ابتدا این شرکت بهانه کمبود تجهیزات را بیان می کرد و بعد از آن کمبود مسافر و خالی بودن صندلی هواپیما از دیگر بهانه های این شرکت بوده است.

 
وی با بیان اینکه این شرکت خواستار تضمین 50درصد از صندلی هواپیما از سوی استانداری شده بود و استانداری نیز این شرط را قبول کرده است، بیان کرد: در حقیقت این شرکت حق گذاشتن شروط را ندارد و اگر شرطی نیز داشته است باید قبل از انعقاد قرار داد بیان می کرد.

 
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان توضیح داد: چنین شرطی در قرار داد بیان نشده و شروط آن ها یک طرفه است.

 
وی تاکید کرد: این شرکت باید دو سه ماه پروازهای خود را انجام دهد تا مردم به آن ها اعتماد کنند اما هدف این شرکت تاجرمآبانه است.

 
جعفری تصریح کرد: گرفتن حق مردم خراسان شمالی و خدمت این شرکت هواپیمایی به مردم استان هدف واقعی این شکایت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار