کد خبر: ۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
ابتدای روز گذشته در حالی خبر صدور حکم جلب مهناز افشار در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت که اولاً برگه صادر شده احضاریه بود نه حکم جلب، ثانیاً گفته می‌شود این سلبریتی مدعی وطن‌پرستی فعلاً خارج از کشور است!
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: روز گذشته اغلب رسانه‌ها، خبری با عنوان «صدور حکم جلب مهناز افشار» به علت شکایت حجت‌الاسلام سیدغفار دریاباری، به خاطر انتشار یک توئیت فیک و انتساب دروغ به وی از سوی مهناز افشار را منتشر کردند. این خبر در حالی بدون تدقیق و مداقه نسبت به محتوا و جزئیاتش در این رسانه‌ها منتشر شد که حکم صادره برای مهناز افشار صرفاً نیابت قضایی است که توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شده تا به نیابت از این دادسرا، وی به دادسرای تهران احضار و پرونده‌اش به نمایندگی از حوزه قضایی بابل رسیدگی گردد. بر اساس این حکم، مقام قضایی در بابل با اشاره به شکایتی که از مهناز افشار در آن حوزه قضایی شده، صرفاً از مقام قضایی که در تهران حاضر است درخواست کرده به این پرونده رسیدگی نماید، بنابراین مهناز افشار مطابق این حکم صرفاً به دادسرا احضار شده است. بازپرس پرونده در ادامه روند قضایی مرسوم را توضیح داده که اگر مهناز افشار به دادسرا مراجعت نکرد، حکم جلب او صادر شود.
افشار چند روز پیش با بازنشر یک توئیت ساختگی در حساب کاربری‌اش نسبت به محتوا و درخواست مطرح شده در آن اعتراض کرده بود. انتشار این توئیت از یک اکانت فیک توسط همین خانم سلبریتی نهایتاً منجر به قتل یک طلبه بی‌گناه گردید. بعد از ترور این طلبه روحانی بی‌گناه توسط بهروز حاجیلو یکی از اشرار سطح یک کشور به بهانه انتقام‌کشی از روحانیت و نیز اعتراف یکی از دوستان این شرور قاتل مبنی بر اینکه بهروز حاجیلو تحت تاثیر اظهارات مهناز افشار علیه روحانیون در فضای مجازی به قتل طلبه همدانی اقدام کرده است، یک موج در فضای مجازی به منظور لزوم محاکمه سلبریتی کم‌سواد ایجاد شد. در همین شرایط انتشار فیلمی مبنی بر ساختگی و جعلی بودن کاربری و آن توئیت جنجالی از سوی روحانی بابلی که عکسش توسط ایجادکنندگان آن اکانت فیک مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود، فشار‌ها را برای پیگیری قضایی بیشتر از قبل کرد.
در حالی که روز گذشته خبر صدور احضاریه از سوی دادسرای بابل منتشر گردید، برخی رسانه‌ها اعلام کردند مهناز افشار هم اکنون در آلمان به سر می‌برد و بر اساس رویه و تشریفات معمول این سلبریتی به محض مراجعه به کشور باید برای ارائه توضیحات به شعبه رسیدگی‌کننده در دادسرای شهر تهران مراجعه نماید.
آخرین اخبار