کد خبر: ۷۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی و بازرسی از شعب تفرش،کمیجان و آشتیان استان مرکزی بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مرکزی، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در حاشیه این بازدید طی سخنانی بیان داشت: فضای جهادی و روحیه ارزشی که در بین کارکنان بانک وجود دارد باید حفظ شده و تداوم یابد.
وی اظهارداشت: کارکنان بانک مهر اقتصاد ضمن توکل به خداوند متعال با عزمی راسخ و تعهدی مثال زدنی توانسته اند مسیری طولانی و پر فراز و نشیب را ظرف مدت کوتاهی طی کرده و به جایگاه قابل قبولی در شبکه بانکی کشور دست یابند.
ایمانی ضمن موافقت با توسعه فضای شعبه آشتیان، افزود: در طراحی ساختمان ها توجه به نیاز آینده بانک مورد تاکید قرار گرفته و تلاش شده تا پروژه های در دست ساخت ضمن برخورداری از زیبایی و به روز بودن، دارای استانداردهای لازم به لحاظ مقاوم سازی و استحکام باشد.
مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: فروش املاک تملیکی و مازاد یکی از مهم ترین برنامه های در دست اقدام است لذا در تلاش هستیم تا با فروش آنها، سودآوری بانک را ارتقا دهیم.
در ادامه، یوسف حجت پور رئیس اداره امور شعب استان مرکزی نیز ضمن ارئه گزارش کوتاهی از وضعیت استان، ظرفیتها و قابلیت های اقتصادی موجود در شهرهای تفرش، آشتیان و کمیجان را بسیار بالا عنوان کرد و بر اجرای دقیق برنامه ها و سیاستهای سال 98 در جهت افزایش بهره وری شعب استان تاکید نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: