به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بانک کارآفرین، تهرانفر در این نشست با تاکید بر اهمیت جایگاه روابطعمومی در تمامی سازمانها و نهادها تصریح کرد: با توجه به گسترش روزافزون وسایل ارتباطجمعی، شیوه اطلاعرسانی به مشتریان و مخاطبان نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است.
وی با تأکید بر ضرورت اطلاعرسانی دقیق توسط رسانهها و روابطعمومی سازمانها خاطرنشان کرد: روابطعمومیها یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اطلاعرسانی درون و بیرون سازمان هستند و بر همین اساس نیز باید تلاش کنند تا اخبار را بیطرفانه و همهجانبه و بهطور دقیق منعکس کنند.
مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به وظایف روابطعمومیها افزود: روابطعمومیها نقش مؤثری در بهبود وضعیت سازمانها در افکار عمومی دارند و با ایجاد تعامل مناسب در داخل و خارج از سازمان، میتوانند قدرت برند سازمان را تا حد زیادی تقویت کنند؛ زیرا نحوه ارتباط میان سازمانها و مؤسسات و عموم افرادی که با آن سروکار دارند، عامل مهمی در تحقق اهداف سازمان و ارتقای جایگاه آن محسوب میشود.
تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از رسانههای اجتماعی که بر بستر وب شکل گرفتهاند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اطلاعرسانی دقیق، همهجانبه و با سرعت بالا، با شکلگیری رسانههای نوین امکانپذیر شده است و مزیتهای زیادی را برای اصحاب رسانه و روابطعمومیها در انتشار و انعکاس اخبار از این طریق ایجاد کرده است. بنابراین ضرورت دارد همکاران اداره روابطعمومی نیز از فرصت ایجاد شده بهخوبی استفاده کنند و علاوه بر اطلاعرسانی خدمات و محصولات بانک به مشتریان و مخاطبان، در جهت ارتقا و جایگاه بانک همت گمارند.