کد خبر: ۷۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌‌عمومی در نشستی صمیمانه با تقدیر از زحمات کارکنان اداره روابط‌‌عمومی، این روز را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌‌عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر در این نشست با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌‌عمومی در تمامی سازمان‌ها و نهادها تصریح کرد: با توجه به گسترش روزافزون وسایل ارتباط‌جمعی، شیوه اطلاع‌رسانی به مشتریان و مخاطبان نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است.
وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌ها و روابط‌‌عمومی سازمان‌ها خاطرنشان کرد: روابط‌‌عمومی‌ها یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اطلاع‌رسانی درون و بیرون سازمان هستند و بر همین اساس نیز باید تلاش کنند تا اخبار را بی‌طرفانه و همه‌جانبه و به‌طور دقیق منعکس کنند.
مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به وظایف روابط‌‌عمومی‌ها افزود: روابط‌‌عمومی‌ها نقش مؤثری در بهبود وضعیت سازمان‌ها در افکار عمومی دارند و با ایجاد تعامل مناسب در داخل و خارج از سازمان، می‌توانند قدرت برند سازمان را تا حد زیادی تقویت کنند؛ زیرا نحوه ارتباط میان سازمان‌ها و مؤسسات و عموم افرادی که با آن سروکار دارند، عامل مهمی در تحقق اهداف سازمان و ارتقای جایگاه آن محسوب می‌شود.
تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از رسانه‌های اجتماعی که بر بستر وب شکل ‌گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اطلاع‌رسانی دقیق، همه‌جانبه و با سرعت بالا، با شکل‌گیری رسانه‌های نوین امکان‌پذیر شده است و مزیت‌های زیادی را برای اصحاب رسانه و روابط‌‌عمومی‌ها در انتشار و انعکاس اخبار از این طریق ایجاد کرده است. بنابراین ضرورت دارد همکاران اداره روابط‌‌عمومی نیز از فرصت ایجاد شده به‌خوبی استفاده کنند و علاوه بر اطلاع‌رسانی خدمات و محصولات بانک به مشتریان و مخاطبان، در جهت ارتقا و جایگاه بانک همت گمارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: