کد خبر: ۷۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

تدوین راهکارها و برنامه‌های توانمندسازی شبکه فروش بیمه زندگی

نتايج فاز اول و دوم طرح تحقيقاتي "تدوین راهکارها و برنامه‌های توانمندسازی شبکه فروش بیمه زندگی در شرکت‌های بیمه (با رویکرد ارائه استانداردهای مهارت افزایی بازاریابی)" در نشست تخصصی با حضور رئیس و معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، معاون معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي پژوهشكده بيمه، اين طرح پژوهشي تحت نظارت گروه پژوهشي بیمه‌های اشخاص پژوهشكده و با رویکردی کاربردی به انجام رسیده است که پس از بررسی ادبیات موجود، در مرحله بعد تعیین استانداردها و سنجه‌های افزایش توانمندی‌های شبکه فروش بیمه عمر مورد نظر قرار خواهد گرفت.
همچنین بر اساس این استانداردها، برای هر مهارت بازاریابی و فروش در شبکه انسانی فروش بیمه عمر، ضوابطی مشخص شده و شبکه فروش را در مسیر انجام بهینه شغل، یاری می‌رساند.
در این نشست که مدیر کل بیمه‌های اشخاص بیمه پاسارگاد، مدیر کل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه مرکزی و جمعی از مدیران و کارشناسان گروه‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه حضور داشتند، اعلام شد: نتایج حاکی از آن است که، به کارگیری نتایج این طرح می‌تواند به توانمندسازی شبکه فروش، از طریق استقرار استاندارد‌های قبل و حین خدمت، به مهارتی در زمینه بازاریابی و فروش بیمه عمر منجر شده و با کمک به مهارت نیروی انسانی و ساختاری شبکه فروش به درآمدزایی در این بخش از بیمه یاری رساند.
گفتنی است، متن کامل طرح مذکور پس از تکمیل، از طریق وبسایت پژوهشکده بیمه منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار