کد خبر: ۷۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني به مناسبت عيدسعيد فطر پيام تبريک به شرح ذیل ارسال نمود.

بسم الله الرحمن الرحيم
ديگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهي ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب هاي آکنده از عشق سرمدي و سرمست از ضيافت حضرت دوست ، با زمزمه لبيک اللهم لبيک... از هر کوي و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عيد غفران فراخواند. خوشا به حال آنان که با تکيه بر رنگين کمان باران رحمت الهي نظاره گر شادماني همسفران خويش به وادي الرحمه هستند و براي فرداي خويش، توشه ارزشمند جود خداوندي را ذخيره نموده اند.
هنوز سجاده ها از عطر نزول ملائک عطرآگين است ونجواي عارفانه سحرهاي رمضان و زمزمه الغوث شب هاي قدر بندگان صالح خدا، گوش جان را نوازش مي­کند و چشم دلمان به برکت رؤيت شکوفه هاي دعا و استغفار در فصل بهار قرآن، روشن است.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عيد سعيد فطر را به همکاران عزيزم و خانواده هاي محترمشان تبريک عرض نموده و از صاحب ضيافت رمضان خاضعانه طلب مي نمايم که بهترين سرنوشت را در اين ماه رحمت و برکت، براي بندگان خالص خويش رقم زده باشد و موجبات رضايت امام عصر (عجل اله تعالي فرجه الشريف) در هنگام ارائه مقدرات شيعيان خويش به درگاه الهي فراهم آمده باشد.
اميدوارم رحمت رمضان تا هميشه بر فضاي جان و دلمان جاري بماند و توفيق بهره مندي از فيوضات ماه پرخير و برکت رمضان را تحت هدايت هاي روشن گرانه مقام عظماي ولايت (مدظله العالي) به همگان عطا فرمايد.
علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني

نام:
ایمیل:
* نظر: