کد خبر: ۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
اصفهان - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بازگشت پیمانکار چینی و تعیین قیمت‌های عادلانه پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران هفته آینده به نتیجه خواهد رسید.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، مسعود نصر آزادانی شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان که در سالن جلسات استانداری اصفهان برگزار شد  یکی از شاخص‌های  جاد‌ه‌ای را نسبت بار به جاده‌ و حمل مسافر عنوان کرد و اظهار داشت: در استان اصفهان این شاخص سه برابر متوسط کشوری است.

 وی با بیان اینکه حجم  سه برابری بار نسبت به شاخص در استان اصفهان در ۳ هزار کیلومتر از جاده‌های این استان سرویس دهی می‌شود،‌ افزود: این در حالی است که اکنون این جاده‌ها نیاز به بازسازی و تعمیر دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران نیز بیان داشت: با بازگشت مجدد پیمانکار چینی و با اصلاح قیمت‌ها هفته آینده این پروژه به نتیجه خواهد رسید.

وی در خصوص خط ریلی اصفهان – شیراز نیز گفت: این پروژه نیز تاکنون با پیشرفت ۸۵ درصدی روبرو بوده است و با تامین اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی به بهره برداری خواهد رسید.

نصر آزادانی پروژه راه‌آهن اصفهان- شهرکرد- ازنا  را نیز فاقد ردیف بودجه‌ای دانست و افزود: برای تکمیل این خطوط ریلی  ردیف بودجه‌ای در سال ۹۴ دیده و یا ردیف جداگانه‌ای برای آن پیش‌بینی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار