کد خبر: ۷۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
سالن همایشهای ساختمان مرکزی بیمه رازی میزبان مدیران ستادی و مدیران استانهای سراسر کشور بود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه رازی؛ در این جلسه که در دونوبت صبح و عصر برگزار شد ، تبیین سیاستهای استراتژیک شرکت و چشم انداز آینده از مهمترین مباحث مطرح شده بود. در این گردهمایی که مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی دقایقی را به سخنرانی پرداخت ؛ ابتدا ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت خوب تیم مدیریتی در ستاد و استانها ، این شرکت را که دارای برندی خوشنام و قوی می باشد را شایسته کسب جایگاهی بسیار بالاتر از آنچه امروز هست، دانست. وی مهمترین هدف همایش را ضمن ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر، بحث افزایش فروش و نقدینگی عنوان کرد و البته تاکید داشت " فروش باید به نحوی باشد که ارزیابی ریسک درآن به دقت سنجیده شود چرا که عملکردها بر مبنای سود حاصله سنجیده خواهد شد و فروش بالا ولی غیر منطقی و توام با زیان، مقصود و مطلوب نخواهد بود" مهندس بختیاری در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به شعار "داد" (دلسوزی، اخلاق مداری، دانایی) به اهمیت بحث مشتری مداری پرداخت و بر افزایش کیفیت خدمت تاکید و به مدیران استانها توصیه نمود؛ با خدمت متفاوت و خوب به مشتریان وفاداری ایشان را به برند رازی حفظ نمایند. در این همایش همچنین معاون منابع انسانی، معاون توسعه بازارو فروش ، معاون برنامه ریزی و نو آوری، معاون مالی و اقتصادی ، معاون فنی و نیز مدیران استانها مطالب خود را مطرح و بیان نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: