کد خبر: ۷۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "ما" در سال 98 با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و هیات عامل، مدیران ستاد، مدیران استانی، روسای شعب و اعضای هماهنگی شورای نمایندگان، در اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه "ما" در روزهای 12 و 13 تیر ماه همزمان با سالروز تاسیس شرکت برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، در اين گردهمایی دو روزه كه با هدف تبادل نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسيل هاي شبکه فروش ، ارزیابی عملکرد نمایندگان و شناسایی فرصت‌ها در راستای ارتقای فروش برگزار شده بود ، حجت بهاری فر مدير عامل شركت بيمه "ما" ضمن تقدیر از کارمندان شعب و ستاد، بر جایگاه شبکه فروش تاکید کرد و گفت: بیمه "ما" و پرسنل سختکوش آن مستحق رسیدن به بالاترین جایگاه در صنعت است و برای رسیدن به این جایگاه بایستی با تلاش مضاعف و هم افزایی بیشتر ، قله های موفقیت را طی کنیم.
وی تصریح کرد: شرکت بیمه "ما" در هفتمین سال فعالیت خود توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بی‌دریغ در پیشبرد اهداف سهامداران و بیمه گذاران ، افتخارات ارزشمندی همچون حفظ سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی ، جذب بیمه گذاران بزرگ، تدوین سند آموزشی و راه اندازی و استفاده از ابزارها و روش های نوین ازقبیل راه اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی را کسب کرد.
ححت بهاری فر، اندیشیدن راهکارهای جدید متناسب با پویایی صنعت ، سیاست گذاری و نظارت مستمر از جانب ستاد، افزایش سرعت و بهبود خدمات رسانی از سمت شبکه فروش و رعایت صداقت، اخلاق و احترام از سوی تک تک پرسنل را ارکان اساسی موفقیت دانست.
در ادامه محمد جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری، با تاکید بر اینکه لازمه موفقیت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، پایبندی به برنامه‌های تدوین شده آن مجموعه است،گفت: بازنگری سند برنامه استراتژیک و بازطراحی اهداف، استراتژی ها و برنامه های عملیاتی شرکت، طراحی و راه اندازی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار، استقرار سیستم مدیریت دانش و استمرار نظام مدیریت ریسک و تدوین سند آموزشی، از جمله اقدامات بیمه "ما" در سال 97 است .
در اختتامیه این همایش دو روزه، روسای شعب برتر بیمه "ما" مورد تقدیر قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: