کد خبر: ۷۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان صبح دیروز با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ملت ،دکتر علی‌صلاحی‌نژاد در همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان محصولات بیمه‌های زندگی بیمه ملت را بی‌نظیر در صنعت بیمه و امتیاز بیمه ملت نسبت به سایر شرکت‌ها عنوان کرد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به چالش‌های اقتصادی و عدم اعتماد عامه مردم به صنعت بیمه گفت:« نقش بازاریابان بیمه در این پیچیدگی‌های اقتصادی تعیین‌کننده است. نمایندگان در صنعت بیمه، با فعالیت‌های مستمری که در میان مردم دارند، می‌توانند فضا را تغییر داده و نسبت به فرهنگ‌سازی در این خصوص، بسیار مثمرثمر باشند.»
صلاحی نژاد در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که بیش از 50 درصد پورتفوی صنعت بیمه در دنیا به بیمه‌های زندگی اختصاص یافته، افزود: «کشور ما فاصله زیادی برای رسیدن به این متوسط جهانی دارد، که البته می‌توان با نگاهی خوش‌بینانه، بازار بیمه‌های زندگی را در ایران بسیار بکر و مطلوب ارزیابی کرد.»
صلاحی‌نژاد، با تاکید بر استراتژی‌های تعیین شده شرکت گفت: «بیمه‌های زندگی یکی از اصلی‌‎ترین محصولات بیمه‌های خرد محسوب شده و انتظار داریم در فروش این رشته بیمه‌ای، رشد قابل توجهی را شاهد باشیم.
مدیرعامل بیمه ملت در ادامه با تاکید بر حفظ صداقت و اخلاق در فروش بیمه نامه ها از سوی نمایندگان سرمایه گذاری در خرید بیمه های زندگی را یک سرمایه گذاری سودده با مبلغ اندک عنوان کرد و گفت :« بیمه های زندگی یک نوع سرمایه‌گذاری با سود تضمین‌شده است که علاوه بر سود سرمایه‌گذاری، حتی بعد از پرداخت یک قسط از حق‌بیمه و در صورت فوت بیمه‌گزار، کل سرمایه فوت به ذینفعان او تعلق می‌گیرد.»
وی خطاب به نمایندگان بیمه‌های زندگی بیان کرد: «سعی کنید صادقانه با مردم سخن بگویید و راحت صحبت کنید، اخلاق را رعایت کنید و هر آنچه هست را بگویید.»
صلاحی نژاد در پایان از نمایندگان برای حضور در این همایش قدردانی کرد و گفت : «اگرچه خبرهای خوبی در تحلیل‌های ارزیابی عملکرد نمایندگان در خصوص بهبود و رشد متوسط کارمزد نمایندگان و پورتفوی آنان ارائه می‌شود، اما به این قانع نباشید و بیش از پیش تلاش کنید.»
سید جعفر خامسی، مدیر امور نمایندگان و شعب، هاشم برزگر، مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی و ریحانه جناتی مدیر بیمه های زندگی نیز در سخنرانی های جداگانه نکاتی را به نمایندگان یادآور شدند.
در بخش پایانی این همایش، جوایز برندگان جشنواره فروش بیمه‌های زندگی در سال 97، توسط مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت به آنان اهدا شد.
گفتنی است؛ در این همایش انگیزشی آموزشی که روز شنبه 15 تیرماه 98، به گونه‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های آموزشی برگزار شد، روش‌های انجام کار تیمی و خلاقیت‌ گروهی در قالب بازی‌های متفاوت آموزش داده شد و مجری این رویداد، در برنامه‌های انگیزشی مختلف، آموزش‌هایی به منظور افزایش انرژی و حال خوب و در جهت افزایش راندمان کاری به نمایندگان حاضر ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: