به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، محمدرضا تمجیدی معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: بیمه نوین با بهکارگیری رویکرد ارائه محصولات و طرح های بیمهای متمایز، افزایش خدمات رسانی به مشتریان، ترکیب سبد پرتفویی متناسب و کنترل ریسک، موفق شد در سه ماهه نخست امسال رشد خوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد.
وی افزود: عملکرد سه ماهه این شرکت نشاندهنده آن است که رشد 37 درصدی سه ماهه نخست، علاوه بر مبلغ پرتفوی شامل تعداد بیمه نامههای صادره نیز میشود و با بهکارگیری راهکارهای کنترل مدیریت ریسک سرعت رشد خسارت کم تر از سرعت رشد صدور بیمهنامه بوده است. گزارشها همچنین حاکی از آن است که در سه ماهه اول سال جاری 23 درصد بودجه ابلاغی بیمه نوین تحقق یافته است که باید با تلاش نیروی انسانی و شبکه فروش شرکت این روند تسریع شود.
معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه نوین همچنین سهم شبکه فروش را در عملکرد سه ماهه نخست کشور موثر دانست و گفت: حجم عمدهای از این رشد بر عهده شبکه فروش بوده است و بیمه نوین برنامههایی جهت آموزش شبکه فروش در همه زمینههای مرتبط و تسهیل جذب پرتفوی و فرآیند صدور بیمهنامه برای شبکه فروش خود در نظر گرفته است.
تمجیدی با اعلام آنکه شرکت همچنین موفق شده بود در سال گذشته بودجه در نظر گرفته شده را محقق سازد، گفت: بیمه نوین از ابتدای سال گذشته مسیر خود را در راستای اجرای برنامهها و انجام پروژههای کاری، بدون تمرکز بر وضعیت اقتصاد کشور، تعیین کرد که این مسیر رشد با تکیه بر برنامههای استراتژیک و بینش خدمات ارزش افزا برای مشتریان ایجاد شده و ادامه خواهد یافت.