کد خبر: ۷۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: خوشبختانه طی سال های گذشته بانک شهر با توجه به این اصل مهم، توانسته در بسیاری از طرح های حمایتی و عام المنفعه حضور گسترده و تاثیر گذار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» و حمایت این بانک از این رویداد فرهنگی ، افزود: بانک شهر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از مردم سیل زده کشور، حمایت مالی مسابقه عکاسی «روایت گل و دل» را عهده دار شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شهروندان پایتخت نیز استقبال چشمگیری از این مسابقه عکاسی داشتند،افزود: حمایت های بانک شهر از زلزله زدگان استان کرمانشاه و سیل‌زدگان تا بهبود وضعیت هموطنانمان ادامه خواهد یافت.
عظیمی با تاکید بر اینکه پیشروی بانک شهر در توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی همواره زبانزد بوده است،تصریح کرد: تاثیرگذاری مثبت و رو به رشد این بانک بر این حوزه، طی سال های اخیر باعث محبوبیت بیش از پیش این بانک و قرار گرفتن نام آن در میان 5 بانک محبوب کشور شده است.
لازم به ذکر است، مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی سازمان ها، نهادها ، مردم و مسئولان در مواجهه با خسارت‌های سیل نوروز امسال ، برگزار ‌شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین