به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی آسیاتک، Toll-Free یک سیستم تماس جدید در دنیااست که بر اساس آن، در صورت تماس با مراکز پشتیبانی یا فروش سازمان یا شرکت ها، هزینه ای شامل مشتری (تماس گیرنده) نخواهد بود.
بر اساس این گزارش سازمان هایی که با حجم انبوهی از مشتریان سر و کار دارند، در راستای تکریم مشتریان و در جهت افزایش رضایتمندی آنها اقدام به استفاده از تلفن Toll-Free کرده و کلیه هزینه های تماس مشترکین با مراکز آنها را بر عهده می گیرند.
Toll-free که به تلفن رایگان معروف است، سیستمی است که هزینه مکالمه توسط صاحب خط (دریافتکننده تماس) پرداخت شده و برای تماسگیرندگان هزینهای در بر نداشته و رایگان است.
شرکت آسیاتک به عنوان یکی از برترین اپراتورهای ارتباطات ثابت در کشور، اولین شرکتی است که سیستم Toll-Free را به صورت تجاری و آماده واگذاری وارد بازار کرده است.
از دیگر مزایای استفاده از خطوط Toll-Free می توان به امکان ارسال و دریافت پیامک و برقراری تماس از این شمارهها به سایر مشترکین اشاره کرد.
این تلفن ها شامل یک شماره 8 رقمی سراسری و بدون نیاز به کد با سرشماره 9000 است که 4 رقم باقی مانده میتواند از 5 دستهبندی (پلاتینیوم، طلایی، نقرهای، برنز و عادی) به سلیقه مشتری انتخاب شود. در این طرح با قراردادی بین تمامی اپراتورهای تلفن همراه و تلفن ثابت و ایجاد بستر یکپارچه، هزینه تماس از تمامی خطوط به خط اعلام شده، برای تماس گیرنده به صورت رایگان است و هزینه تماس ها بر اساس تعرفه توافقی آسیاتک با صاحب خط تلفن محاسبه می شود.
در انتهای این خبر آمده است شرکت آسیاتک در راستای تسهیل ارتباطات ثابت و افزایش کیفیت زندگی هموطنان، از به روزترین امکانات و تکنولوژی های دنیا به همراه دانش، تلاش و تخصص جوانان کشور استفاده می کند.