بیش از دو سوم مدلهای به فروش رفته پورشه شاسی بلند بودند که به کمک عرضه مدل جدید ماکان به نمایندگیهای فروش در آوریل گذشته صورت گرفت.
ماتئوس مولر، مدیرعامل پورشه اظهار کرد: حدود 34 هزار نفر از 45 هزار مشتری که ماکان را خریداری کردند، برای پورشه جدید بودند و پیش از این صاحب مدل بی ام و، مرسدس یا رقیبان دیگر بودند.
پورشه که یکی از برندهای گروه فولکس واگن است، در یک پنجم از سود عملیاتی 9.4 میلیارد یورویی (11.06 میلیارد دلار) این شرکت در مدت 9 ماه سهیم بود و با صرف هزینه روی بهینگی سوخت و قابلیت اتصال، ممکن است به طور موقت شاهد کاهش حاشیه عملیاتی خود به 13 درصد فروش در مقایسه با 17 تا 18 درصد باشد.
بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز حاشیه عملیاتی حداقل 15 درصدی را در مدت پنج سال هدف گرفته است.
انتهای پیام/