به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آرمان، امیرحسنخانی با تاکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد پرسنل به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به بیمه گذاران افزود:هیچ گونه قصور و کوتاهی از سوی پرسنل در انجام وظائف و امورات محوله پذیرفته نخواهد بود و اعمال نظارت سیستمی این امکان را فراهم می آورد تا همکاران کارآمد و متعهد از همکاران بی تفاوت و بی انگیزه تشخیص داده شوند .
وی در ادامه اظهار داشت :باتوجه به اینکه پرداختن به مسائل رفاهی و ارتقاء شغلی و آموزشی همکاران از اولویت های اول سیاست های کلی مدیران ارشد شرکت می باشد در مقابل نیز کنترل و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات نیز برای ما بسیار حائز اهمیت است لذا با اعمال این نظارت ها ،در آینده ارتقاء شغلی و یا تصمیم گیری در خصوص ادامه و یا قطع همکاری با پرسنل ،ارتباط مستقیمی با گزارش های تیم نظارت و ارزشیابی خواهد داشت که بر همین اساس عملکرد و رفتار سازمانی همکاران در سال ۱۳۹۸ با دقت مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت .