کد خبر: ۷۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
غنمی، رئیس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه واحدي با اشاره به تجربه ي ارزشمند بانک قرض الحسنه مهرايران خواستار استفاده از ظرفيت هاي موجود در اين بانک و ايجاد هم افزايي در پوشش نيازمندي هاي افراد محروم جامعه شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ،غنمی رئیس هيات مديره صندوق قرض الحسنه واحدي مشهد مقدس در ديدار با صبوري مدير شعب استان خراسان رضوي بيان داشت: در طول ۳۷ سال فعالیت این صندوق تسهیلات قرض الحسنه بسیاري به اقشار کم درآمد جامعه و در جهت محروميت زدايي پرداخت گرديده است و امروز بانک قرض الحسنه مهرايران اين مهم را در کنار ارائه ي خدمات بانکي به بهترين شكل ممكن انجام مي دهد.
وی افزود: تقاضا برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه به جهت برکات آن و گره گشا بودن ،همواره رو به افزایش بوده است و امروز به دنبال آن هستيم تا در سايه ي همکاري با اين بانک و ايجاد هم افزايي بتوانيم افراد بيشتري را از اين خدمات بهره مند گردانيم.
غنمی بانک قرض الحسنه مهرایران را مرجعی ارزشمند برای صندوق هاي قرض الحسنه توصيف کرد و افزود: تجربیات ارزشمند این بانک در بانکداری اسلامی و در پرداخت تسهيلات متنوع قرض الحسنه مي تواند راه را براي صندوق هاي قرض الحسنه روشن تر کند.
وی محبوبیت و قابلیت اعتماد به این بانک را در ميان مردم بسيار بالا دانست و آن را ثمره ي عملکرد شفاف، صداقت و مردم داري آن عنوان کرد.
در ادامه ی این جلسه، صبوری با اعلام آمادگی براي همکاري هاي دوجانبه گفت: برای خدمت به مردم و دستگیری از اقشار نیازمند جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي کنيم .
وی با تشریح روند ارائه ی خدمت در شعبه های بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: تمهیداتی اندیشیده شده است تا مشتريان بدون حضور در شعب و به ساده ترين شکل ممکن از خدمات اين بانک استفاده نمايند و اين شکل از تسهيل سازي امور در شبكه ي بانكي كم نظير است.

نام:
ایمیل:
* نظر: