کد خبر: ۷۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
با حضور تنی چند از مسئولان استانی و منطقه‌ای مسابقات مینی گلف به‌منظور روز خبرنگار در پارک ملت برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز در پارک ملت به کوشش و همت فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و به بهانه گرامیداشت روز خبرنگار، باشگاه مینی گلف مینیاتور افتتاح شد. این در حالی است که علاوه بر افتتاح این باشگاه، مسابقات مینی گلف نیز با حضور اصحاب رسانه در محل همین باشگاه جدید التاسیس برگزار شد و در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی به‌رسم یادبود اهدا شد.


این مراسم افتتاحیه که با حضور تنی چند از مسئولان عالی‌رتبه منطقه‌ای و شهر تهران اعم از دکتر سلیمی شهردار منطقه سه، مهندس اعطا سخنگوی شورای شهر و همچنین دکتر عزیزی رئیس محترم فدراسیون گلف و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد، با پوشش و استقبال چشمگیر رسانه‌های مختلف اعم از شنیداری و تصویری همراه شد تا فتح بابی برای اشاعه هر چه‌بهتر و بیشتر این رشته جذاب و مفرح باشد.


در ابتدای این مسابقات به علت اینکه این رشته قدیمی به‌تازگی در این چندساله موردتوجه قرارگرفته کمتر کسی به قوانین کلی این رشته ورزشی آگاهی دارد، پیش از شروع قرعه‌کشی توسط کارکنان باشگاه آموزش لازم را دیدند و پس قرعه‌کشی بین حدود 70 خبرنگار در قالب گروه‌های 5 طایی مسابقات را آغاز کردند.


حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف و دیدار آن‌ها در این محیط صرف‌نظر از فضای رقابتی سالمی که وجود داشت باعث به وجود آمدن جوی صمیمی بین آن‌ها شده بود و این موضوع از نکات جالب‌توجه امروز بود.


همان‌طور که گفته شد پس از حدوداً 3 ساعت مسابقه بین این دسته از خبرنگاران دریازده زمین موجود در این باشگاه، مراسم اختتامیه با حضور دکتر عزیزی رئیس فدراسیون گلف، و مهندس جمشیدی دبیر این فدراسیون و همچنین مدیر باشگاه مینی گلف مینیاتور و فرزند خبرنگار شهید محمود صارمی برگزار شد و در دو بخش خانم‌ها و آقایان جوایزی به نفرات اول تا سوم اهدا شد.


به‌هرحال بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات گلف دیپلمات‌ها که حدود دو ماه گذشته بین سُفّرای حاضر در ایران برگزارشده بود این مسابقات نیز در نوع خود جذابیت‌های خاص خودش را داشت و آنچه مسلم است فدراسیون گلف قصد دارد با برگزاری چنین مراسمی این رشته نوپا در کشور را هر چه بیشتر معرفی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار