کد خبر: ۷۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه با کمبود مهاجم در فوتبال ایران روبرو هستیم و حالا پرسپولیس نیز با این مشکل مواجه است.

خبرآنلاین: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه با کمبود مهاجم در فوتبال ایران روبرو هستیم و حالا پرسپولیس نیز با این مشکل مواجه است.

 بعد از مدت‌ها تلاش مسئولین پرسپولیس، علیپور در این باشگاه ماندنی شد تا قرمزها در فصل نقل و انتقالات با چالش‌های بیش‌تری روبه‌رو نشوند.

علیپور که در این تابستان در آستانه ترک پرسپولیس قرار داشت، اما به‌دلیل داشتن قرارداد در پرسپولیس ماندنی شد، دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «برادری‌اش را به پرسپولیس ثابت کرده است.»

او در حالی در پرسپولیس ترک نکرد و در تیم ماندنی شد که باشگاه اعتقاد داشت که او یک بازیکن حرفه‌ای است و هر باشگاهی که او را می‌خواهد باید با پرسپولیس مذاکره کند و مبلغ مورد نیاز را بپردازد.

جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ خود با مهر، از فقر مهاجم در فوتبال ایران کرد و گفت: «متاسفانه فقر مهاجم ایرانی داریم و این برای فوتبال ملی خطرناک است. علی علیپور واقعا در فوتبال ایران تنها شده است و باید پرورش مهاجم به صورت دقیق با استعدادیابی در فوتبال پایه صورت بگیرد.»

او همچنین درباره خرید که مهاجم خارجی گفت: «بازیکن خارجی هم نباید در حد و اندازه های ماریو بودیمیر باشد. پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ داشت. او فقط قد و قامت داشت و هیچ عملکرد مثبتی در پرسپولیس نداشت. حضور چنین بازیکنانی فقط پرسپولیس را بدهکار می کند.»

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار