کد خبر: ۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
روس‌ها در قالب یک هیات تجاری بلندپایه فردا به تهران می آیند و پای میز مذاکره با همتایان خود در بخش خصوصی ایران می‌نشیند؛ در این هیات، فعالانی در حوزه خودروسازی و تامین قطعات نیز به چشم می خورند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، هیات تجاری بلندپایه تجاری فردا سه شنبه همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه به تهران سفر خواهند کرد تا بتوانند مذاکرات خود را در بخش های گوناگون با تجار و فعالان اقتصادی ایران پیش برند.

این هیات تجاری فردا سه شنبه در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران حضور خواهند یافت و تجار و فعالانی از روسیه در آن حضور دارند که در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، لوله های پلی اتیلن، انواع خودرو، ماشین سازی، حمل و نقل، راه آهن، ماشین آلات کشاورزی، تراکتور و کمباین سازی، فراورده های کشاورزی، دام و طیور، صنایع غذایی، ریخته گری، ساختمان و بانکی فعالیت می کنند.

اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در این رابطه به مهر گفت: مذاکرات زیادی برای صادرات انواع میوه، خشکبار، مواد غذایی از ایران به روسیه صورت گرفته است که امیدواریم با مساعدت دولت و طرح مشکلات و موانع بر سر توسعه تجارت دو کشور، حل شود.

وی اظهار داشت: مسائل و مشکلات بانکی همچنان وجود دارد و باید دولت برای نقل و انتقال پول میان دو کشور چاره اندیشی کند که امیدواریم در این کمیسیون مشترک این مسائل حل و فصل شود.

عسگراولادی گفت: بانک مشترک ایران و روسیه نیز در مسکو راه اندازی شده است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک مشترک ، ایران ، روسیه
نام:
ایمیل:
* نظر: